صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال زیر قیمت

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال زیر قیمت

892
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
880،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10465
زمین
220 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال زیر قیمت

 

 دوستان خوبم سلام امروز قصد داریم تا یک ویلای ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم؛ ویلایی که به نسبت امکانات و شرایطی که دارد از سایر ویلا های هم ‏ رنج؛ قیمت ارزان تری را به خود اختصاص داده است.

ویلا با ساختار دوبلکس و در موقعیت جنگلی از حومه شهر نور واقع شده است است که این ویلای جنگلی دارای ۲۲۰ متر زمین و ۱۶۰ متر بنای ساخت می باشد که در این ۱۶۰ متر بنا ۳ اتاق خواب مستر برای آن تعبیه شده است.

همانطور که در مقالات و سایر ویلاهایی که در وب سایت البرز ویلا انتشار یافته است دریافتید که درصد زیادی از ویلاهای موجود در منطقه؛ در گروه خرید ویلا جنگلی قرار می‌گیرند حال به تناسب نزدیکی و مسافت بین جنگل تا منطقه که ویلا در آن بنا شده است؛ خود یک عامل اساسی در تعیین قیمت ویلا می باشد هرچه ویلا به جنگل نزدیک‌تر باشد عموماً دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر ویلا ها می باشد و عامل دیگری که تعیین کننده قیمت ویلا ها می باشد گزینه دسترسی و سهولت برای خرید در مراکز فروشگاهی است که این ویلای دوبلکس جنگلی از نظر دسترسی به جنگل و مراکز خرید نیز موقعیت بسیار مناسبی دارد.

لازم به ذکر است که طراحی این ویلای دوبلکس نسبت به ویلا های موجود دیگر در منطقه؛ بسیار متفاوت بوده و یک تراسِ بزرگ در طبقه دوم آن طراحی شده است تا ویوی بی‌نظیری از مناظر طبیعی را در بهترین لحظاتِ کنار هم بودنِ خانواده و عزیزانتان در این ایوان؛ تجربه کنید.

همچنین در حیاط آن یک آلاچیق بسیار شکیل و مهندسی ساز تعبیه شده است تا کامل کننده لحظات خاطره ساز شما در مجموعه ویلایی باشد.

این ویلا نوساز بوده و توانسته کلیه مجوزات و الزامات لازم را دریافت نماید که هم مجوز ساخت و هم پایان کار برای این ویلا اخذ گردیده است و در نهایت سند تک برگ برای این ویلای دوبلکسِ جنگلی آماده تحویل به شما عزیزان می باشد.

مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر در البرز ویلا



حال دلیل اصلی قیمت پایینِ این ویلای دوبلکس نسبت به سایر ویلا ها در چیست؟
برای پاسخ باید گفت که همانطور که میدانید افزایش قیمت و تورم در جامعه ما به صورت نجومی و غیر قابل باوری در حال افزایش می باشد از این رو بعضی از سازندگان یا شخصی سازان که ویلاهای خود را در زمان های قبل تر ساخته اند؛ قیمت نهایی فروششان را تغییر نداده یا با تغییر حداقلی به مشاورین املاک ها؛ اعلام فروش نمودند که این ویلا یکی از آن دسته ویلاها می باشد و تیم البرز ویلا با سابقه چندین ساله خود و اعتمادی که توانسته در منطقه کسب نماید همواره ارزانترین قیمت ها را از سمت مالک ویلا؛ برای شما مشتریان و هموطنان دریافت مینماید و خاطر جمع باشید که شما هر ویلایی را که در منطقه بخواهید توسط تیم قدرتمند البرزویلا؛ می توانید با کمترین قیمت ممکن و با بیشترین تخفیف توسط مجموعه البرز به مالکیت قانونی خود برسانید.

اگر اطلاعات ما کافی نبوده شما می توانید با شماره 09119217892 خانم صوفی که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

 

بهتر است بیشتر بدانید:

خرید ویلا شهرکی در چمستان یا خرید ویلا مستقل در شمال؟

مراحل انتخاب و خرید ویلا در شمال با وب سایت البرز ویلا

کد199


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 10465
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه