صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا کلاسیک ارزان قیمت در شمال

خرید ویلا کلاسیک ارزان قیمت در شمال

949
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
850،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9107
زمین
200 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا کلاسیک ارزان قیمت در شمال



همراهان همیشگی ویلا البرز سلام؛ امیدوارم که حالتون عالی عالی باشه.

امروز قصد داریم تا ویلای لاکچری فوق العاده ای را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید:

ویلایی که از نظر قیمتی در گروهِ خرید ویلا اکازیون قرار دارد زیرا این ویلا در مقایسه با سایر ویلاهای کلاسیک در منطقه خود یعنی در مقایسه با ویلا های مشابه موجود در منطقه دارای قیمت ارزنده و پایینی می باشد؛ ویلا با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان و با طراحی کلاسیک و کاملا مهندسی ساز دارای ۲۰۰ متر زمین و ۱۸۰ متر بنای ساخت می باشد.

این ویلای کلاسیک لاکچری دارای سه اتاق خواب مستر با رعایت تمامی اصول بروز طراحی و معماری کلاسیک در حومه شهر نور بنا شده است؛ تمام کار شده و با کسب امتیازات و جوازِ ساخت، انشعابات آب - برق - گاز؛ برای این ویلای زیبا متصل میباشد.

این ویلای کلاسیک با شرایط نقد و اقساط و تخفیف ویژه نقدی پای معامله به واسطه کار در حرفه ای و مجرب املاک البرز توانایی اخذ تخفیف بسیار مناسبی را دارد.

در منطقه جنگلی بنا شده است از امتیاز شهرکی نیز برخوردار است و برای آن دسته از عزیزانی که سفرهایشان به ویلاهای خریداری شده کوتاه‌مدت می باشد و مدت زمان کمی را در ویلای خود می مانند؛ جهت حفظ امنیت و مراقبت از محوطه سازی و درختان یا باغچه داخل حیاط خود؛ می توانند این ویلا را اختیار کند چون این ویلا در داخل شهرک مجللی واقع شده است که با ساختار دوبلکس و ویو به شهر و جنگل منظره بسیار بی‌نظیری را اختیار نموده است.

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر

از جمله ویژگی‌های این ویلا می‌توان به اتاق‌های مستر - حمام و سرویس ایرانی - فرهنگی - کابینت؛ که از بهترین و بروز ترین متریال موجود در بازار استفاده شده است، اشاره کرد این ویلای دوبلکس دارای دوربین مداربسته و درب ریموت دار نیز می باشد.

 مشاهده و خرید ویلا کلاسیک دیگر در البرز ویلا

مشاور اختصاصی این ویلا خانم صوفی 09119217892  میباشد که شما میتوانید به صورت مستقیم با این شماره تماس گرفته و اطلاعات مکمل را از این مشاور دریافت نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره در قسمت سمت راست صفحهِ همین ویلا را کلیک نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نماید.

 

کد114  


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 9107
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه