صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس سند دار

ویلا دوبلکس سند دار

803
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
750،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9011
زمین
250 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس سند دار

 

دوستان عزیزم؟ وقتتون بخیر و خوشیwink.

با وجود این شرایط تورمی و افزایش ثانیه ای هزینه ها، همه ی ما به دنبال راهی برای نجات پول خود از آسیب تورم هستیم. به همین خاطر بهترین راه سرمایه گذاری است.

حال به این فکر افتاده اید که سرمایه گذاری بر چه چیزهایی؟ طلا؟ یا دلار؟ پس انداز در بانک؟ یا نگه داری پول تو بالشتتون؟ .. زمین؟ یا ویلا؟ 

اگه از من می پرسید، از بین همه ی این راه ها، خرید زمین و ویلا بهترین تصمیم است. سرمایه گذاری می کنید، سود بسیاری از این سرمایه گذاری عایدتان میشود، از همه ی این ها بگذریم؛ آرامشی که از خرید یک ویلای جنگلی یا کوهستانی سهم شما می شود، قد یه دنیا ارزش دارهsmile.

ویلایی واقع در روستای سرسبزی در شمال کشور، که در شهرک جنگلی ساخته شده است و لازم به ذکر است که نگهبانی از این شهرک محافظت می کند. بنایی 70 متری در زمینی به مساحت 250 متر مربع، که بر جاده اصلی قرار دارد، کاملا مقاوم و مهندسی ساز می باشد.  برخورداری از درب ضد سرقت، جهت حفظ امنیت و آسایش و همچنین انشعابات آب و برق و گاز، جهت راحتی شما عزیزان دل از جمله امتیازات این مکان لوکس می باشد. نمای این ویلای دوبلکس زیبا، با استفاده از چوب و آجر کار شده است و داخل؛ در سقف بهترین نوع کناف و چوب روسی مورد استفاده قرار گرفته است. 

همچنین دو طبقه، که در طبقه ی بالا تراسی رو به کوهستان، جنگل و روستا وجود دارد و این امکان را برای شما فراهم میکند که از چنین مناظره دلپذیری، نهایت بهره و لذت را ببرید. این بنای تازه ساخت شامل؛ سه اتاق خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه ای با بیشترین امکانات می باشد. 

خبر مهم و جالب توجه این است که؛ این ملک ارزشمند با بر خورداری از سند 6 دانگ، عرصه و اعیان، و دارای جواز ساخت، به صورت نقد و همچنین اقساطی در اختیار شما بزرگواران قرار می گیرد.

 من و تیم توانمند املاک البرز همواره برای خدمت گذاری آماده ایم. 

 مشاهده و خرید ویلا سنددار                                مشاهده و خرید ویلا دوبلکس 

 شما دوستان عزیز، چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس لاکچری در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در خطه ی دنج و سر سبز شمال را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم فعال املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به شما سروران گرانقدر می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت سمت راست همین صفحه مشهود است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان زحمتکش و وظیفه شناس املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای دوبلکس جنگلی در چنین در چنین منطقه سرسبز و با صفا،  سرکار خانم صوفی می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ تماس حاصل فرمائید. 

لطفا جهت خرید ویلا در شمال کلیک کنید.                                مشاهده و خرید ویلا اقساطی

کد ویلا: 100


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 9011
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه