صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا مدرن پلاک اول جنگل

خرید ویلا مدرن پلاک اول جنگل

579
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،300،000،000 تومان
جستجو 18315
زمین
250 متر مربع
بنا
340 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا مدرن پلاک اول جنگل 

 

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشید، در خدمت شما عزیزان با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس استخر دار در پلاک اول جنگل در شهرستان نور هستیم، اگر شما عزیزان قصد

خرید ویلا در نور را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان همراهی کنید.

طراحی ساخت این ویلای مدرن، به صورت دوبلکس می باشد، خرید ویلا دوبلکس مزایایی بسیاری دارد، مهمترین مزیت آن، دسترسی راحت به ویو و چشم انداز زیبای جنگلی شهرستان نور می باشد، که شما با قرار گرفتن در تراس و... می توانید به تماشای این طبیعت بپردازید، و نهایت لذت را ببرید، همچنین ویلاهای دوبلکس به دلیل طراحی دو طبقه ایی، دارای فضای بیشتری می باشد، از این سوی مناسب خانواده های پر جمعیت می باشد، ویلاهای دوبلکس جزو ویلاهای لاکچری و مدرن محسوب می شود، این ویلای دوبلکس دارای طراحی و امکانات فوق العاده ایی می باشد، که در ادامه به آن می پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای مدرن دارای 250 متر مربع مساحت زمین و 340 متر زیربنای آن می باشد، در این بنا 3 اتاق خواب تعبیه شده است، که 2 اتاق خواب آن به صورت مستر می باشد، همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، نمای این ویلا از سنگ می باشد، که مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی دارد، همچنین نمای داخلی این ویلا بسیار حرفه ایی دیزاین شده است، کاغذ دیواری، کابینت های مدرن و شیک، تجهیزات آشپزخانه ایی مدرن، پنجره های دوجداره، کف سرامیک، سقف کناف و... جزیی از امکانات این ویلای دوبلکس می باشد.

در حیاط این ویلا از گل و درختان و... زیبا استفاده شده است، که جذابیت این ویلا را دوچندان نموده است، آلاچیق و آب نما و... از جمله تجهیزات زیبای این ویلا می باشد، که توجه افراد را به خود جلب می کند، بازدید از این ویلای ارزنده را

از دست ندهید.

این ویلای ارزنده نیز دارای استخر و جکوزی می باشد، شما با خرید ویلا استخر دار هر زمانی که بخواهید می توانید از استخر استفاده کنید، و از شنا کردن در استخرهای شهری بی نیاز خواهید شد، ویلاهای استخردار یکی از ویلاهای پرطرفدار می باشد، زیرا زمانی که افراد اقدام به خرید ویلا در شمال می نمایند، ویلایی را انتخاب می کند که فول امکانات باشد، خوشبختانه این ویلا یکی از بهترین ویلا ها در شمال می باشد.

اگر شما خریداران عزیز به دنبال محیطی با امنیت بالا هستید، ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهیم، این ویلا در شهرکی برند با امنیت بالا قرار دارد، با وجود نگهبان، شما عزیزان می توانید از لحاظ امنیت آسوده خاطر باشید.

 ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا جنگلی  و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18315
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه