صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس مدرن جنگلی شهرکی در آمل

خرید ویلا دوبلکس مدرن جنگلی شهرکی در آمل

859
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 16491
زمین
400 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مشخصات و امکانات کلی این ویلای دوبلکس مدرن جنگلی شهرکی:

400 متر زمین 

400 متر بنا 

دارای 2 اتاق خواب مستر 

دارای استخر سر پوشیده

سند تک برگ

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

 

با درود فراوان و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ما در سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ حال دلتون عالی باشه.

امروز به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس در یک شهرک خصوصی می پردازیم؛ این ویلا در یکی از روستاهای منطقه امام زاده عبدالله بنا شده است؛ روستایی با خیابان سازی زیبا که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند؛ اگر قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی را دارید، با ما همراه باشید.

این ویلای لاکچری دارای 400 متر زمین می باشد که 400 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3  اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، بزرگ و دلباز به همراه حمام جداگانه می باشد؛ از ویژگی های این ویلا، ساخت مهندسی شده آن است که با طراحی خاص و استفاده کردن از بهترین متریال موجود در بازار، بهره برده شده است.

 استخر این ویلا به صورت چهار فصل بوده و فضا سازی فوق العاده زیبای آن، احساس بودن در یک مجموعه تفریحی را به شما می دهد؛ همچنین در استخر، دوش آب گرم نیز در نظر گرفته شده است که در کنار استخر و  بصورت انفرادی در گوشه استخر می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

ویلای مد نظر به صورت نما مدرن می باشد که امروزه طرفداران بیشتری نسبت نماهای کلاسیک دارد؛ در نمای این ویلا، ترکیبی از سنگ و شیشه استفاده شده که زیبایی خاصی را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

در سطح  کف این ویلا از سنگ گرانیت و کفپوش استفاده شده است. 

از دیگر ویژگی این ویلای جنگلی، دارا بود تراس های بزرگ در جلو ویلا با ویو به شهرک و همچنین تراس بزرگ پوشیده شده با چمن مصنوعی در پشت ویلا با چشم انداز فوق العاده دشت، جنگل و کوه می باشد.

این ویلا دوبلکس لاکچری، داخل یک شهرک خصوصی با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد که از نظر امنیت، خیال هر خریداری را جمع می کند؛ تمامی ویلاهای این شهرک به صورت دوبلکس بوده و همگی آنها فروخته شده می باشند؛ فاصله این شهرک تا جاده اصلی هراز تنها 10 دقیقه می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلا داخل بافت مسکونی روستا بوده و دارای پروانه ساخت می باشد؛ همچنین مالک متعهد شده است سند را تحویل خریدار می دهد؛ همانطور که می دانید، خرید ویلا سنددار از مهمترین دغدغه های خریداران ویلا در این روزها می باشد. 

انشعابات این ویلا به صورت کنتور جداگانه نصب می باشد که با خرید این به ویلا به نام مالک جدید، تغییر مالکیت داده می شود. 

از دیگر ویژگی های این ویلا، حیاط سازی فوق العاده زیبای آناست؛ باغچه کاری زیبا به همراه یک نخل تنومد، زیبایی خاصی را به این ویلا داده است که چشم هر خریداری را نوازش می دهد.

فروش این ویلا بصورت نقد و اقساط می باشد؛ به گونه ای که شما با پرداخت بخشی از مبلغ اعلام شده، می  توانید الباقی مبلغ را به صورت اقساط چند ماهه پرداخت نمایید؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره بیشتر، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس مدرن جنگلی شهرکی، سرکار خانم حسینی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: کمربندی امام زاده عبدالله
  • جستجو: 16491
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه