صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا مدرن فول مبله در چمستان

فروش ویلا مدرن فول مبله در چمستان

430
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18258
زمین
240 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا مدرن فول مبله در چمستان

 

با سلام، خدمت شما سروران عزیز، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، بی شک جزو یکی از ویلاهای لوکس در چمستان می باشد، اگر می خواهید، بیشتر با این ویلای ارزنده آشنا شوید، پس با ما همراه شوید.

همانطور که اشاره شد؛ این ویلای ارزنده در شهر جنگلی استان مازندران در چمستان، و در منطقه ی توریستی بهدشت، به صورت تریبلکس با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است، چمستان با جنگل و دریا و... فاصله ی بسیاری کمی دارد، و قیمت ویلاها در چمستان بسیار مناسب می باشد، از این سوی افرادی که قصد سرمایه گذاری در شمال را دارند، چمستان را در الویت قرار می دهند، برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی در شمال هستید، این ویلای تریبلکس جنگلی بهترین گزینه خرید، برای شما خریداران و متقاضیان عزیز می باشد، برای پرداخت مبلغ می توانید به صورت نقد و اقساط اقدام نمایید.

این ویلا در 3 طبقه به صورت تریبلکس طراحی شده است، متراژ زمین آن به طور کلی 240 متر مربع و زیربنای آن 400 متر مربع می باشد، این ویلا به صورت حرفه ایی و مدرن طراحی شده است، 3 اتاق خواب برای این ویلا در نظر گرفته شده است که 2 اتاق خواب آن به صورت مستر می باشد، که شما می توانید خیلی راحت از امکانات اتاق خواب استفاده کنید، همانطور که از تصاویر موجود مشهود می باشد، طراحی داخلی این ویلا با متد روز، صورت گرفته است، کف سرامیک، سقف کناف، کاغذ دیواری، تی وی روم، پنجره های قدی دوجداره، آشپزخانه ی شیک با کابینت های لوکس و مدرن و همچنین این آشپزخانه دارای هود و گاز رومیزی نصب شده و آماده بهره برداری می باشد و.... جزئی از امکانات اولیه این ویلا می باشد، اگر قصد خرید ویلا مبله در شمال را دارید، می توانید این ویلا را در الویت قرار دهید، این ویلا علاوه بر امکانات ذکر شده، مبله نیز می باشد، که شما با

خرید ویلا تریبلکس دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه تجهیزات و امکاناتی نمی باشید، مبلمان مدرن و کلاسیک و... زیبایی داخلی ویلا را دو چندان نموده است، پیشنهاد مشاورین البرز، بازدید از این ویلای تریبلکس در بهدشت می باشد، که بتوانید تمام جزئیات ویلا را از نزدیک مشاهده کنید.

باید بدانید که این ویلای تریبلکس در چمستان در شهرکی برند با نگهبانی 24 ساعته که امنیت ویلا و منطقه ی مورد نظر تامین می شود، قرار دارد، و دارای تجهیزات ساختمانی لوکس اعم از؛ استخر و سونا و رئوف گاردن می باشد، که شما می توانید از این امکانات به نحو احسن استفاده کنید و لذت ببرید، خرید ویلا استخر دار شما را از شنا کردن در استخر های شهری بی نیاز می کند.

شما برای دریافت هر گونه مشاوره برای خرید ویلا در شمال در سازه های دوبلکس، ویلا سند دار و... می توانید به مشاوران حرفه ای مجموعه ی البرز مراجعه کنید، و جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.

ویلا البرز همراه همیشگی شما.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18258
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه