صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس سند دار

خرید ویلا دوبلکس سند دار

390
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،700،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18251
زمین
270 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سند دار

 

امروزه افراد بسیاری به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، تا تعطیلات و آخر هفته خود را در جایی خوش آب و هوا و به دور از شلوغی شهری و... سپری کنند، خوشبختانه شمال کشور از دو منطقه ی ساحلی و جنگلی تشکیل شده است، که خریداران عزیز بر اساس علایق خود می توانند یک منطقه را برای خرید ویلا انتخاب کنند، این ویلایی که قصد داریم در این آگهی به شما عزیزان معرفی کنیم، در شهرستان زیبای چمستان و در منطقه ی آپادانا قرار دارد، لازم به ذکر می باشد، ویلاهای موجود در چمستان، جزو ویلاهای جنگلی محسوب می شود، پس اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان همراهی کنید.

ویلایی در سازه ی دوبلکس با متراژ زمینی به مساحت 270 متر مربع آماده فروش می باشد، برای این ویلا 3 اتاق خواب به صورت مستر با طراحی شیک با کمد دیواری شیک و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... در نظر گرفته شده است، فضای داخلی این ویلای جنگلی بسیار ساده و مدرن می باشد، دارای یک سالن پذیرایی دلباز و پنجره های دوجداره که رو به طبیعت زیبای چمستان می باشد، و همچنین نور کافی به فضای داخلی ویلا وارد می کنند، می باشد، همچنین در قسمتی از سالن آشپزخانه ای با کابینت های mdf و دیگر ابزارات آشپزخانه ای و... در این ویلا تعبیه شده است، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس دارید، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

از امکانات دیگر ویلا می توان به 330 متر مربع زیربنا و استخر و رئوف گاردن و مبله اشاره نمود، برای این ویلا استخری امکانات کامل در نظر گرفته شده است، این استخر در فضای بسته و نیز از پنجره ایی که به فضای بیرون دید کافی دارد، برخوردار می باشد، خرید ویلا استخر دار در شمال امروزه طرفداران بسیاری دارد، پیشنهاد مشاورین ویلا البرز به شما عزیزان بازدید از این ویلای دوبلکس ارزنده در چمستان می باشد.

این ویلای مدرن علاوه بر امکانات ذکر شده در متن فوق، دارای رئوف گاردن می باشد، که با چمن مصنوعی و... دیزاین شده است، که به راحتی می توانید به طبیعت زیبای چمستان دید کافی داشته باشد، و از این زیبایی نهایت لذت را ببرید.

اگر قصد خرید ویلا مبله را در شمال دارید، می توانید این ویلای ارزنده را در الویت قرار دهید، نا گفته نماند؛ این ویلا با وسایل عالی و شیک اکازیون دیزاین شده است.

هر چه از امکانات این ویلا برای شما عزیزان بگوییم کم می باشد، اسناد و مدارک یکی از رکن های مهم یک ویلا محسوب می شود، خوشبختانه این ویلا دارای سند تک برگ، پایان کار و پروانه ساخت می باشد، پس از لحاظ اسناد میتوانید آسوده خاطر باشید، اگر برای خرید نیاز به مشاوره دارید، کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، و اطلاعات لازم و نکات مهم را استعلام بگیرید، تا بتوانید یک خرید مطمئن را در شمال معامله کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا البرز بهترین ها را برای شما آرزو می کند.


محدوده آدرس: اپادانا
  • جستجو: 18251
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه