صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پلوت نماسنگ شهرکی در محمودآباد

خرید ویلا نیم پلوت نماسنگ شهرکی در محمودآباد

830
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
850،000،000 تومان
جستجو 16828
زمین
200 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ شهرکی در محمودآباد

سلام و درود فراوان به همه هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم تو این روزهای سرد و بارانی زمستون، کانون خانوادتون مثل گرمای تابستان داغ باشد.

امروز در خدمت شما عزیزان هستم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سندار جنگلی را به شما عزیزان معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، با نگاه گرمتان تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

از مهم ترین ویژگی های این ویلای جنگلی، شرایط پرداخت نقدی و اقساطی آن می باشد؛ به صورتی که شما با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان، صاحب آن شده و مابقی مبلغ را طی چندین قسط بلند مدت و البته بدون بهره پرداخت خواهد کرد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای نیم پیلوت، ۲۳۰ متر می باشد که ۱۹۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و پس از خرید ویلا، تمامی آنها به نام مالک جدید تغییر مالکیت داده خواهد شد‌.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های شرکتی، هود و گاز رومیزی می باشد؛ همچنین درب ورودی ویلا، ضد سرقت بوده که خیال شما را از نظر امنیت آن تا حدودی آسوده می کند.

دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا بوده و شامل سقف کناف کاری شده، دیوارهایی که از کاغذ دیواری پوشیده شده اند و همچنین کف سرامیک کاری شده، می باشد.

تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل بوده و بی نقص است که شما را از بابت یک خرید مطمئن، آسوده می‌سازد؛ سند این ویلا به صورت شش دانگ می باشد؛ همچنین دارای جواز پایان کار و پروانه ساخت نیز می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کافیست روی نوشته رنگ شده کلیک نمایید تا سایر ویلا های سنددار سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

لوکیشن این ویلا، بسیار عالی بوده و یک محیط دنج و آرام را برای شما عزیزان در یک شهرک برند، به ارمغان خواهد آورد؛ به دلیل موقعیت قرار گیری مناسب ویلا، دسترسی به مراکز رفاهی و تفریحی بسیار آسان بوده و رفت و آمد را نیز برای شما عزیزان راحت می سازد؛ اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت البرز ویلا نیز دیدن کنید.

 این ویلای شهرکی به صورت نیم پیلوت بنا شده است؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل طراحی زیبا و همچنین قیمت مناسب، طرفداران زیادی دارد.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، پیشنهاد می کنم با مشاورین حرفه ای ما در ارتباط باشید.

مشاورین املاک البرز ویلا با سال ها تجربه در زمینه خرید ویلا در شمال، در خدمت تمامی هم وطنان عزیز می باشند؛ برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه سایت قرار دارد رفته یا کلیک کنید.

با تشکر از همراهی گرم شما عزیزان.


محدوده آدرس: محموداباد
  • جستجو: 16828
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه