صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا باغ ارزان در جاده دریا

خرید ویلا باغ ارزان در جاده دریا

1365
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
880،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 14570
زمین
250 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ ارزان در جاده دریا

سلام و عرض ادب خدمت همه ی هم وطنان عزیز و سلام ویژه به همراهان مهربان و گرامی سایت البرز ویلا؛ امیدوارم ایام به کامتون بوده باشد

امروز در این آگهی، قصد معرفی یک دستگاه ویلا باغ ارزان را که در جاده دریا قرار دارد، به شما معرفی نماییم؛ اگر قصد خرید ویلا باغ را دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این آگهی، ما را همراهی کنید.

خرید ویلا محمود آباد، امتیازات زیادی دارد؛ یکی از مهمترین مزیت ها، که می توان گفت حتی اصلی ترین مزیت خرید ویلا در این شهر می باشد، دسترسی راحت و فوری به دریا است.

ویلایی که امروز به شما معرفی می کنیم، در جاده دریا یا همان جاده کلوده بنا شده است؛ این ویلا هم دسترسی آسان و فوری به دریا و هم جنگل را دارد و به همین دلیل، به آن ویلای ساحلی و ویلای جنگلی گفته می شود؛ این ویلا باغ با اینکه قابلیت دسترسی به منابع طبیعی جنگل و دریا را دارد، دارای قیمت مناسب و ارزانی می باشد که علاوه بر قیمت ارزان، شرایط فروش نقد و اقساط را نیز دارا است.

آیا به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید و ویلای مورد نظر خود را پیدا نکردید؟ کافیست سایر ویلاهای سایت تخصصی البرز ویلا را مشاهده نمایید.

همچنین برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

این ویلا باغ ارزان، دارای ۲۵۰متر زمین و ۱۲۰متر زیر بنا می باشد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر می باشد که در آن حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی تعبیه شده است.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز این ویلای جنگلی، متصل می باشد.

ساختار این ویلا، به صورت فلت یا هم کف است؛ ویلا فلت قیمت کمتری نسبت به سایر ویلاها دارد؛ به همین دلیل افرادی که قصد خرید ویلا ارزان را دارند، به فکر خرید ویلا فلت می افتند. 

دیگر امتیاز این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ این نوع ویلا که دارای امنیت زیادی می باشند، همواره مورد توجه بسیاری از خریداران ویلا بوده اند.

چشم انداز زیبای این ویلا، رو به جنگل های شمال می باشد.

سند این ویلای فلت جنگلی، تک برگ می باشد؛ خرید ویلا سند دار، از مهمترین و اصلی ترین اولویت همه ی مشتریان می باشد.

درب ورودی ویلا، ضد سرقت می باشد که خیال شما را از امنیت ویلا راحت می کند.

در باغچه ی این ویلا باغ ارزان، انواع گیاهان کاشته شده است.


باعث افتخار تیم حرفه ای مشاورین املاک البرز است که بتواند شما را در خرید ویلا همراهی کند؛ چنانچه به مشاوره نیازمند بودید، می توانید فرم در خواست آگهی را پر کنید تا مشاوران زبر دست ما، با شما ارتباط برقرار نمایند.

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلا باغ، آقای شادمهرمی باشند که می توانید با شماره تماس 09199799405 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: جاده کلوده
  • جستجو: 14570
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه