صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فلت جنگلی در نور

خرید ویلا فلت جنگلی در نور

957
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
800،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 13346
زمین
200 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی در نور

با سلام خدمت هم وطنان گرامی، به ویژه البرز ویلایی های عزیز و مهربان؛ امیدوارم تو این روزهای اول پاییز، اتفاقات خوبی براتون افتاده باشه و حال دلتون خوب باشه.

در بین گرونی های اخیر، خرید ویلا ارزان مد نظر بسیاری از مشتریان ویلا بوده است؛ به همین دلیل امروز با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای فلت جنگلی در نور که دارای قیمت مناسب و همچنین شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد، را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ تیم تخصصی البرز ویلا شما را در زمینه خرید ویلا در شمال همراهی می کند.

این نوع ویلا که به آن ویلای همکف یا فلت گفته می شود، امروزه به دلیل قیمت کمتر و مناسب تر نسبت به سایر ویلاها، دارای محبوبیت زیادی در بین خریداران می باشد؛ خرید ویلا فلت، به دلیل مساحت کمتر و امکانات کمتر در مقابل ویلای نیم پیلوت، دوبلکس و تریبلکس، برای مشتریانی که توان مالی بالایی ندارند، بصرفه تر می باشد.

ویلایی که امروز به شما معرفی می کنیم، در روستای بهدشت شهرستان نور بنا شده است؛ شهرستان نور از شهرهای توریستی و مسافر خیز استان مازندران محسوب می شود که به دلیل دارا بودن دریا و جنگل، مقصد مسافران زیادی می باشد؛ به همین دلیل، ویلاهای ساحلی و جنگلی زیادی در این شهرستان بنا شده است.

اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، پیشنهاد می کنم حتما به سایر ویلاهای سایت البرز ویلا مراجعه نمایید. 

مساحت کل زمین این ویلای جنگلی، 200 متر می باشد که 85 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاقی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی امتیازات و انشعابات آب، برق و گاز این ویلای فلت جنگلی، متصل و آماده استفاده می باشد.

این ویلا که در شهرک بنا شده است، دارای امنیت کامل به دلیل وجود نگهبانی و سرایداری می باشد؛ از مزایای خرید ویلا شهرکی، حظور نگهبانی مستمر و امنیت بالای آن می باشد.

 به دلیل جنگلی بودن این ویلا، این امکان را برای خریدار ویلا فراهم می کند که از چشم انداز زیبای جنگل های مازندران، نهایت لذت را ببرند.

 اما شاخص ترین مزیت این ویلای فلت، سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه خریداران ویلا برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، به دنبال خرید ویلا سنددار هستند تا از خرید خود مطمئن باشند.

 از سایر امکانات این ویلا می توان به درب ورودی ضد سرقت و همچنین آشپزخانه کابینت کاری شده آن اشاره کرد.

 مشاورین متخصص و زبردست البرز ویلا آماده خدمت به همه ی هم وطنان عزیز می باشند؛ اگر در خرید ویلا به راهنمایی نیاز داشتید، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس برقرار کنند.

 از اینکه ما را همراهی می کنید از شما کمال تشکر را داریم.wink

 

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای فلت جنگلی، سرکار خانم یگانه می باشند که می توانید با شماره تماس 09198738017 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 13346
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه