صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا ارزنده زیرقیمت در جنگل نور

فروش ویلا ارزنده زیرقیمت در جنگل نور

632
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
780،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12303
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا ارزنده زیرقیمت در جنگل نور

 

 دوستان و همراهان املاک البرز ویلا سلام.

امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای نیم پیلوتِ ارزنده در منطقه جنگلی از حومه شهر نور را به شما معرفی کنیم.


همانطور که در عکس مشاهده می کنید نمای بیرونی این ویلا از سنگ و آجر میباشد و با طراحی هوشمندانه از پنجرهِ دایره‌ای؛ منظره زیبایی را هم از ایوان و هم از داخل خانه قابل مشاهده و نور طبیعی خاصی را در داخل ساختمان به وجود آورده است.
خرید ویلا نیم پیلوت از جمله خرید های روتین و پرتکرار مشتریان البرز ویلا می باشد زیرا به نسبت سایر ویلا ها از جمله ویلاهای دوبلکس و تریبلکس؛ قیمت های پایین تری داشته و همینطور تقاضای عمومیت پسند تری را خواهد داشت زیرا از نظر مالی قشر متوسط قادر به خرید همچنین ویلاهای میباشند که این ویلای نیم پیلوت دارای ۲۰۰ متر زمین و ۱۲۰ متر بنای ساخت در دو طبقه می باشد.

همانطور که در مقالات و سایر آگهی های ویلا البرز خوانده اید ویلاهای نیم پلوت به دو دسته تقسیم می شود:
گروه اول ویلاهای نیم پلوت که دارای پارکینگ مسقف میباشند و این ویلا در این گروه قرار دارد تا بتوانید برای پارک اتومبیل خود در فضای سرپوشیده و یا استفاده از این فضا به عنوان انباری مسقف طراحی شده است.

و گروهی دیگر که فاقد پارکینگ مسقف و این فضا را به مساحت حال یا پذیرایی و یا اینکه اتاق خوابی با آن تخصیص یافته است.

شما بر اساس نوع نیازی که از این ویلای نیم پیلوت دارید نوع نیم پلوت بودن آن را انتخاب کنید.

این ویلای نیم پیلوت؛ نوساز بوده و در سال ۹۹ کلیه انشعابات و اقدامات لازم را دریافت نموده است موقعیت مکانی این ویلای نیم پیلوتِ ارزان قیمت در مازندران و حومه شهر نور و دقیقاً پشت پارک جنگلی نور می باشد به همین دلیل انتخاب و خرید این ویلا بسیار ارزنده میباشد و در گروه خرید ویلا ارزنده و همچنین گروه خرید ویلا ارزان قیمت قرار گرفته است.

همچنین نسبت به سایر ویلاهای نیم پلوت در منطقه زیر قیمت می باشد و خرید ویلا زیر قیمت در شمال در بازه زمانی کوتاهی به فروش می رسد و پیشنهاد البرز ویلا به شما عزیزان و مشتریانی که قصد خرید ویلا را دارید این است که هرچه زودتر اقدام نمایید چون این ویلای ارزنده زیرقیمت مطمئناً در کوتاه ترین زمان ممکن به فروش خواهد رسید.

این ویلای ارزنده نیم پلوت در شهرک مجلل با رعایت تعداد ویلای کم می باشد به همین دلیل خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسبی برای حفظ امنیت و مراقبت است شهرک و ساختمان تان در زمان عدم سکونت تان می باشد.

اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلا می خواهید و یا قصد بازدید از این را دارید می توانید همین حالا با شماره ۰۹۱۹۸۷۳۸۰۱۷ خانم یگانه که مشاور اختصاصی این ویلا می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

 

#کد۳۳۲


محدوده آدرس: پشت پارک جنگلی
  • جستجو: 12303
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه