صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ویلا فلت ارزان قیمت با ویلا البرز

فروش ویلا فلت ارزان قیمت با ویلا البرز

770
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
750،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12302
زمین
250 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت ارزان قیمت با ویلا البرز

 

همراهان البرز ویلا سلام؛

امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای ارزان قیمت در در مازندران حومه شهر آمل آشنا کنیم.

ویلای ارزان قیمت همانطور که در عکس مشاهده می کنید به صورت فلت بنا شده است است و همان طور که می دانید هزینه ساخت ویلاهای فلت نسبت به سایر ویلا ها از جمله دوبلکس و یا تریبلکس ارزانتر می باشد به همین دلیل قیمت نهایی یا قیمت فروش اعلامی از سمت مالک ویلاهای فلت پایین تر از قیمت سایر ویلا ها می باشد.


 این ویلای فلت دارای ۲۵۰ متر زمین و ۱۲۰ متر بنای ساخت می باشد از امتیازات ویژه و باررز این ویلای فلت می توان به نمای ظاهری ساده و شیک آن اشاره کرد.

این ویلای همکف ارزان قیمت دارای پروانه ساخت و مجوزات قانونی کامل باشد که عموما اکثر ویلا های موجود در منطقه و کلا در شمال فاقد پروانه ساخت و سند تک برگ می باشند ولی این ویلای فلت ارزان قیمت با پروانه ساخت در دست دارد وجه تمایز ویژه‌ای نسبت به سایر ویلاهای موجود در منطقه را به خود اختصاص داده است.

مشاهده و خرید ویلا همکف در شمال

از دیگر امتیازات این ویلای همکف ارزان قیمت می توان به شهرکی بودن آن اشاره کرد خرید ویلا شهرکی برای مشتریان و مسافرانی که در سال کمتر به شمال و یا ویلای خود سفر می کنند انتخاب و خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسبی می باشد تا در صورت عدم سکونتشان؛ مسئولیت مراقبت و نگهداری از فضای شهرک و ساختمان را سرایدار بر عهده داشته باشد و از این نظر خیالشان بابت حفاظت از پوشش های گیاهی حیاط و همچنین ساختمان جمع می باشد.

این ویلای همکف ارزان قیمت در موقعیتی جنگلی واقع شده است؛ حومه شهر آمل منطقه زیبا و دیدنی آلشرود که منطقه‌ای کوچک از محور آمل به چمستان میباشد و دسترسی بسیار مناسبی به جنگل های انبوه چمستان و همینطور سواحل نیلگون دریای خزر در مجاورت شهرستان نور را دارد.

این ویلای فلت ارزان قیمت نوساز میباشد و در سال ۹۹ کلیه انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده است باشد که نقد و اقساط و پیش پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان آماده خرید و سکونت شما عزیزان می باشد.

 

مشاهده و خرید ویلا با 200 میلیون در شمال

اگر اطلاعات ما در رابطه با ویلا کافی نبوده همین حالا می توانید با شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ خانم شاکری که مشاور اختصاصی آن می باشد تماس برقرار نمایید و یا اینکه با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نموده تا کارشناسان ما اطلاعات کامل تری را چه برای این ویلا و چه برای انجام سرمایه گذاری یا خرید سایر ویلا های موجود در منطقه در اختیارتان قرار دهد.

 

#کد۳۳۱


محدوده آدرس: الشرود
  • جستجو: 12302
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه