صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت در کلوده محمودآباد

خرید ویلا نیم پیلوت در کلوده محمودآباد

856
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
820،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 12299
زمین
220 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت در کلوده محمودآباد

 

همراهان البرز ویلا سلام؛

امیدوارم که حال دلتون بی نظیر بوده باشه و از گزند مشکلات؛ همچون کرونا و شرایط بد اقتصادی کشور به دور باشید امیدوارم که هرچه زودتر از این مسائل و نگرانی ها خارج شویم.

 

امروزه تنها راه برای حفظ سرمایه و همچنین افزایش ارزش آن؛  سرمایه‌گذاری در اشکال مختلف می باشد زیرا در کشور ما تورم به وجود آمده به صورت فجیع ناکی؛ قیمت تمامی کالاها و خدمات را تحت شعاع قرار داده است که یکی از قوی ترین نوع سرمایه گذاری با درصدِ سود فراوان؛ سرمایه گذاری در زمین و ویلا می باشد که امروز قصد داریم تا شما را علاوه بر صاحب ویلا شدن یک ویلای ارزنده برای سرمایه گذاری را نیز به شما معرفی کنیم.

 

ویلایی که در عکس مشاهده میکنید نیم پیلوت می باشد و خرید ویلا نیم پیلوت از جمله خرید های روتین و معمول مشتریان از لحاظ قیمت متعادل میباشد و عزیزانی که بودجه متوسطی دارند؛ امروزه بیشتر به ویلاهای نیم پیلوت با حیاط کوچک روی می آورند و همانطور که در مقالات و سایر آگهی های ویلا البرز خوانده و دیده اید ویلاهای نیم پیلوت به دو دسته از نظر طراحی تقسیم می شود:

 

 ویلاهای نیم پیلوت با پارکینگ مسقف:

این نوع از ویلاهای نیم پیلوت هزینه هایی را برای پارک اتومبیل به صورت سرپوشیده اختصاص داده است و همینطور می توانید از این فضا به عنوان انباری سرپوشیده استفاده کنید.

 

 ویلاهای نیم پیلوت با متراژ بنای بالاتر از نوع اول:

 در این نوع ویلای نیم پیلوت فضای پارکینگ مسقف به فضای حال یا پذیرایی و همچنین ممکن است به اتاق خواب اختصاص داده شده باشد و پارکینگ مسقف در این بنا حذف می شود.

 

 حال شما بر اساس نوع نیاز خود انتخاب می کنید که کدام یک از ویلاهای نیمرود برایتان مناسب می باشد.

 

ویلای پیش رو از نوع ۲ می باشد و دارای ۲۲۰ متر زمین با ۱۳۰ متر بنای ساخت و دو اتاق خواب مستر می باشد لازم به ذکر است که این ویلا در سال ۹۸ بنا شده است و توانسته کلیه انشعابات لازم را دریافت نماید و با شرایط نقد و اقساط آماده فروش به شما عزیزان می باشد و تیم مجرب و باسابقه البرز ویلا این اطمینان را به شما می دهد که با تخفیف بیشینه و ارزنده ترین قیمت ممکن با رعایت کلیه اصول و عوامل حقوقی  مالک قانونی این ویلای ارزنده شوید.

 

 این ویلای نیم پیلوت در جاده کلوده یا همان خط دریا قرار گرفته است این ویلا دارای موقعیت مکانی بی نظیری است که از سمتی به جنگل های آمل و چمستان و سویی به سواحل نیلگون محمودآباد دسترسی خواهید داشت.

 

از امتیازات این ویلا می توان به به نزدیکی آن به جنگل و دریا اشاره کرد و حتی به شهر کی بودن آن زیرا خرید ویلا شهرکی گزینه بسیار مناسب و هوشمندانه ای برای آن دسته از عزیزانی میباشد کمتر به شمال یا ویلای خود سفر میکند و در زمان نبودشان نگهبان یا سرایدار مجموعه مسئولیت نگهداری و محافظت از شهرک و همچنین دیلارا بر عهده خواهد داشت.

 

همین حالا می توانید با مشاور اختصاصی این ویلا یعنی خانم شاکری به شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰ تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این دیدار را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

#کد۳۲۸

 


محدوده آدرس: کلوده
  • جستجو: 12299
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه