صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا همکف مبله ارزان قیمت در جاده دریا

خرید ویلا همکف مبله ارزان قیمت در جاده دریا

747
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
770،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 12297
زمین
210 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا همکف مبله ارزان قیمت در جاده دریا

 

اگر به دنبال  ویلای ارزان قیمت در شمال میباشید بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید.

 

ویلاهای فلت به دلیل هزینه ساخت؛ کم قیمت نهایی یا قیمت تمام شده کمتری به نسبت سایر ویلا های دیگر را به خود اختصاص می دهد و عموماً اینطور می توان گفت که ویلاهای ارزان قیمت بیشتر در گروه ویلاهای فلت قرار می گیرند در واقع خرید ویلا فلت می تواند در گروه خرید ویلا ارزان قیمت قرار گیرد با ما همراه باشید تا یک ویلای ارزان قیمت ارزنده را در یک لوکیشن بی نظیر به شما معرفی کنیم.

 

این ویلای ارزنده همانطور که اشاره شد همکف بوده و در جاده دریا معروف به جاده ولیسده که در بعضی مواقع به جاده کلوده نیز خطاب می شود؛ قرار گرفته است این ویلای همکف دارای ۲۱۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنای ساخت در یک طبقه می باشد که در این بنای ۱۰۰ متری دو اتاق خواب مستر طراحی شده است.

 

 این ویلا در سال ۱۳۹۸ بنا شده است و توانسته کلیه انشعابات و الزامات لازم را همچون آب - برق - گاز دریافت نماید این ویلای فلت در حومه شهر محمودآباد قرار گرفته است زیرا فاصله نزدیکتری به محمودآباد دارد تا آمل و از بارزترین امتیازات این ویلای فلت ارزان قیمت؛ می توان به سند دار بودن آن از نوع عرصه و اعیان اشاره کرد که شما با خیالی راحت مالک قانونی این ویلا از نوع کاملترین آن خواهید بود؛ هم اختیار تغییرات را دارید و هم زمین.

همچنین پروانه ساختمان نیز دریافت شده است و از نظر حقوقی و مسائل ساخت خیالتان از این بابت جمع باشد و البرز میلا این اطمینان را به شما می دهد که این ویلای ارزنده را در صورت تمایل با ارزان ترین قیمت ممکن و اعمال بیشترین تخفیف برای شما خریداری نماید.

مشاهده و خرید ویلا سنددار در شمال

 یکی از امتیازات ویژه و مقرون به صرفه  بودن این ویلا می توان به مبله بودن آن اشاره کرد و همانطور که میدانید در شرایط کنونی و تورم جامعه مبله کردن ساختمان یا ویلا هزینه بسیار سنگینی را خواهد داشت که شما با خرید این ویلا و پیش پرداخت مبلغی اندک مالک یک ویلای ارزان دی فول مبله در لوکیشن بی نظیری از شمال خواهی شد.

 

 اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با این ویلا می خواهید همین حالا می توانید با شماره  ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ مشاور اختصاصی این ویلای من خانم صوفی تماس برقرار نمایید تا اطلاعات دقیق ترین را دریافت نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت شما تماس برقرار نمایند.

 

#کد۳۲۷


محدوده آدرس: جاده دریا
  • جستجو: 12297
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه