صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا لاکچری استخر دار نعمت آباد نور

خرید ویلا لاکچری استخر دار نعمت آباد نور

894
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،050،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10452
زمین
240 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا لاکچری استخر دار نعمت آباد نور

 

 امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس لاکچری و اکازیون را به شما معرفی کنیم.

خرید ویلا دوبلکس در منطقه جنگلی و سرسبز نعمت آباد, که این روستا در حومه شهر نور واقع شده است و موقعیت ویژهِ جغرافیاییی را به خود اختصاص داده است، دسترسی آسان به مرکز شهر چمستان و منطقه جنگلی جوربند با طی مسافت چند دقیقه‌ای.


این ویلای دوبلکس؛ از جمله ویلا هایِ لاکچری در منطقه می باشد؛ منظورمان از منطقه، منطقه ی نعمت‌اباد و کلیه روستاهای اطراف شهر چمستان است، خرید ویلا لاکچری از جمله خریدهای روتین و پرتکرار مشتریان البرز ویلا بوده است.

این ویلای دوبلکس لاکچری دارای ۲۴۰ متر زمین و ۱۹۰ متر بنای ساخت می باشد که در این ۱۹۰ متر سه اتاق خواب مستر با رعایت کلیه اصول و قواعد مهندسی ساز مدرن و به روز تعبیه شده است.

یکی از وجه تمایزاتِ این ویلا با سایر ویلاهای موجود در منطقه؛ استخر دار بودن آن است که استخری شکیل برای این مجموعه تدارک دیده شده و شما عزیزان میتوانید علاوه بر گشت و گذار در ساحل نور و محمودآباد در استخر مجلل و اختصاصی خود نیز آبی به تن زنید و لحظات زیبا و بی نظیری را در کنار خانواده و عزیزانتان تجربه کنید.

این ویلای لاکچریِ دوبلکسِ استخردار؛ همانطور که یادآور شده ایم در منطقه جنگلی واقع شده است و پوشش بی نظیر جنگلی اطراف و در حیاط ویلا قابل رویت می باشد.

اگر دلتان هوس هوای سرد و کوهستانی در عین حال؛ پر از درختان تو در تو را داشتید؛ کافیست از این ویلا؛ فقط ۵ دقیقه مسافت طی کنید تا خود را در قلب جنگل‌های جوربند ببینید؛ منطقه‌ای کوهستانی-جنگلی با مناظرِ بی‌نظیر؛ که گردشگران بومی و بین المللی بسیاری را از سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است و شما می توانید از این نعمت الهی و طبیعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به آن رسانده و از آن استفاده کنید.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در البرز ویلا



در پاسخ به سوالات مکرر شما عزیزان که آیا این ویلا از امنیت مناسب می باشد باید گفت که این ویلای دوبلکس لاکچری زیبا در یک شهرک مجللی قرار گرفته است که با رعایت تعدد ویلای کم و کاملا اصول مهندسی ساز در حریم های خصوصی دارای یک نگهبانی و سرایداری می باشد.

از شاه نشین زیبایی که در این ویلای لاکچری زیبا تعبیه شده است ویویِ بی نظیری به کوهپایه و جنگل را خواهید داشت که شادی بخش جسم و روحتان در اوقات فراغت و تعطیلات در شمال و ویلای اختصاصی تان می باشد.

این ویلای لاکچری استخردار جنگلی؛ دارای سند شش دانگ می باشد که خاطرتان را از لحاظ سندیت و مالکیت آن خاطر جمع کنیم؛ شما به واسطه تیم قدرتمند و با سابقه البرز ویلا می توانید این ویلای زیبا و سند دار را با رعایت کلیه اصول حقوقی به مالکیت قانونی خود برسانید. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره اختصاصی کارشناسان ما بهره مند شوید.

برای مشاوره اختصاصی و کسب اطلاعات بیشتر این ویلا می توانید با شماره 09119217892  خانم صوفی که مشاور ارشد این آگهی می باشد که به صورت اختصاصی تماس برقرار نمایید و یا اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند

کد195

 


محدوده آدرس: نعمت اباد
  • جستجو: 10452
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه