صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فلت جنگلی سنددار در خطیب کلا نور

خرید ویلا فلت جنگلی سنددار در خطیب کلا نور

667
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
770،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10445
زمین
360 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت جنگلی سنددار در خطیب کلا نور

 

به نام خداوند جان و خرد امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای همکف که در واقع طی زمان به آن ویلای فلت نیز گفته شد؛ آشنا کنیم.

همانطور که می دانید ارزان ترین ویلا ها در ساخت ویلا هایی هستند که به صورت  یا همکف بنا می گردند زیرا ستون‌ها و مساله کمتری برای ویلاهای با ارتفاع کم استفاده می‌شود و چون هزینه ساخت این نوع ویلاها به نسبت سایر ویلا ها همچون ویلای دوبلکس تریبلکس و فورد کس س کمتر است پس قیمت تمام شده یا قیمت فروش این نوع ویلا ها نیز پایین تر در می آید و برای آن دسته از عزیزانی که قصدِ خرید ویلا ارزان قیمت را دارند خرید ویلا فلت را با آنها پیشنهاد می کنیم.

این ویلای فلت ارزان‌قیمت دارای ۳۶۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنای ساخت می باشد البته متراژ زمین این مجموعه به نسبت متراژ بنا بزرگ بوده و شما می توانید از حیاط سازی تعبیه شده سلایق و الگوهای خود را نیز به کار گیرید و طبق سلیقه خود در این مساحت بالا حیاط سازی با سبک و سیاق خود را به وجود آورید.

مشاهده و خرید ویلا سنددار در البرز ویلا

 این ویلای فلت در سال ۱۳۹۹ با کسب کلیه انشعابات و الزامات متصل و پروانه ساخت در مازندران حومه شهر نور روستای خطیب کلا بنا شده است است و با شرایط نقد و اقساط آماده فروش و مالکیت به شما عزیزان می باشد.

مشاهده و خرید ویلا فلت دیگر در البرز ویلا


این ویلای فلت دارای دو اتاق خواب مستر بوده و با ویوی کوهپایه و جنگل منظره بی نظیری را برای شما تداعی خواهد کرد همچنین سند دار بودن این ویلا به صورت تک برگ؛ می تواند یکی از گزینه ها و امتیازات ویژه این ویلای نوساز باشد که دغدغه و نگرانی شما را از بابت سند رسمی این ویلا خاطرجمع کند.


نمای بیرونی این ویلا از سنگ بسیار شکیل ای استفاده شده است که به ساختار ویلا زیبایی خاصی را بخشیده است.
اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید که سند دار باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی دارای شرایط خاصی باشد خرید ویلا در خطیب کلاه حومه شهر نور یعنی خرید ویلا جنگلی ویلا ای چسبیده به جنگل که در فاصله زمانی چند دقیقه ای خود را در دل جنگل چمستان خواهد دید بازدید از این ویلا را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان البرز با تماس برقرار نمایید تا زمان لازم برای بازدید از این ویلای زیبا را برایتان مهیا سازند همچنین می توانید به صورت مستقیم با شماره 09198738017 خانم صوفی به عنوان مشاور اختصاصی این ویلا تماس برقرار نمایید تا اطلاعات و مشخصات بیشتر این ویلا را دریافت کنید.

 

کد191


محدوده آدرس: خطیب کلا
  • جستجو: 10445
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه