صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا دوبلکس ارزان قیمت در عربخیل محمودآباد

ویلا دوبلکس ارزان قیمت در عربخیل محمودآباد

1053
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
800،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10419
زمین
238 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس ارزان قیمت در عربخیل محمودآباد

 

 با سلام و درود خدمت همراهان و دوستانِ البرز ویلا.

تا بحال فکر کردید که چطور می توانید یک خرید و سرمایه گذاری بی عیب و نقص در شمال داشته باشید؟

آیا تا به این لحظه توانستید تیم مورد اطمینان و با سابقه ای را در شمال پیدا کنید تا با آسودگی خاطر بیشتر؛ خرید بی نظیری را انجام دهید؟

تیم البرزویلا با سابقه 15 ساله خود در عرصه خرید و فروش ویلا - زمین؛ در شمال مشغول به خدمت رسانی به شما سروران بوده و حال باگذر سالیان طولانی با کوله باری از تجربه و اعتماد سازی های ساخته شده در منطقه؛ هنوز میزبان حضور شما عزیزان می باشد و سعی در انجام بهترین و سهل ترین روش های بروز در ارائه خدمات و مشاوره؛ گام های وسیعی را برای شما بزرگوران و مشتریان وفادارمان؛ برداشته است.

 

امروز قصد داریم تا شما را با یک دستگاه ویلای دوبلکس ولی از نوع ارزان قیمتش؛ معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

دوبلکس ولی ارزان قیمت! در مقالات و سایر آگهی های وبسایت البرز ویلا خوانده ایم که درصد زیادی از ویلاهای ارزان قیمت در گروه خرید ویلا همکف بدلیل هزینه کم، قرار می گیرند که در واقع قیمت فروششان به دلیل هزینه کمتر، پایین تر از سایر ویلاها؛ جای می گیرد. ولی این ویلا کمی با سایر ویلاهای دوبلکس از نظر قیمتی، متفاوت است زیرا مالک این ویلای دوبلکس، قیمت فروش خود را مثل سایر ویلاهای هم رنج در منظقه بالا نبرده و با همان قیمت قبل، به تیم البرز ویلا واگذار نموده تا این ویلای اکازیون قیمتی را در کوتاه ترین زمان ممکن بفروش برساند.

این ویلای دوبلکس زیبا در گروه خرید ویلا اکازیون نیز قرار می گیرد زیرا از نظر قیمتی از سایر ویلاهای هم رنجِ نوع و منطقه ای، دارای قیمت پایین تریست و در منطقه زیبا و ساحلی عربخیل قرار گرفته است.

دسترسی به عربخیل از روی نقشه گوگل؛ کافیست کلیک نمایید تا لوکیشن روستای عربخیل بروی مپ دستگاه یا گوشیتان، فعال گردد.

 

 این ویلای دوبلکس زیبا دارای  238 متر زمین و 170 متر بنای ساخت می باشد که در این بنای 170 متری؛ 3 خواب مستر تعبیه گردیده است.

نمای بیرونی این ویلا از سنگ تراورتن؛ چیدمان گردیده که شماتیک بسیار زیبایی به ویلا و به مجموعه آن بخشیده است و شما می توان اوقات فراغت بی نظیری را در این ویلای مجلل با حیاط سازی بی نظیرش و با ویو کوه و جنگل سپری نمایید.

 

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در البرز ویلا، کلیک نمایید.

همچنین برای آن دسته از عزیزانی که در بازه های زمانیِ بلندمدت به ویلای خود سفر می کنند، شهرکی بودن یکی از موضوع‌های مهم برای حفظ امنیت و اطمینان خاطر تان از ساختمان و محیط حیاط سازی آن می باشد که این ویلای دوبلکس زیبای ارزان قیمت از امتیاز شهرکی بود نیز برخوردار می باشد و در گروه خرید ویلا شهرکی قرار میگیرد.



برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلای ارزان قیمت در عربخیل کافیست با شماره 09198738017 خانم یگانه که مشاور اختصاصی این ویلا میباشد تماس برقرار نمایید دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را در همین صفحه بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

کد183


محدوده آدرس: عربخیل
  • جستجو: 10419
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه