صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا اقساطی در جاده دریا محمودآباد

خرید ویلا اقساطی در جاده دریا محمودآباد

892
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
850،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10366
زمین
240 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا اقساطی در جاده دریا محمودآباد

 

دوستان و همراهان البرز ویلا سلام؛ امیدوارم که حالِ دلتون عالی باشه و با شنیدن خبر بدِ شروعِ اوج دوم بیماریِ خطرناک کرونا، بیش از پیش مراقب خود و خانواده تان باشید.

امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما سنگ را به شما معرفی کنیم این ویلای نیم پلوت در طرح دوبلکس ساخته شده است که در در مواردی به اینگونه ویلاها؛ ویلاهای نیم دوبلکس نیز نامند و یا ویلای نیم پیلوت طرح دوبلکس.


این ویلای نیم دوبلکس دارای ۲۴۰ متر زمین و ۱۵۰ متر بنای ساخت می باشد در دو طبقه با سه اتاق خواب مستر این ویلای نیم پیلوت نما سنگ با رعایت تمامی مجوزات و اصول مهندسی ساز و بافت مسکونی توانسته کلیه انشعابات از جمله؛ آب و گاز را برای خود اخذ نماید و در سال ۱۳۹۹ در مازندران حومه شهر محمودآباد جاده دریا بنا گردد.


از امتیازات این ویلای نیم پلوت می توان به سند دار بودن آن اشاره کرد که امروزه؛ تعداد ویلاهایِ نوسازِ سند دار کم می باشد زیرا برای اخذ سند؛ باید یک پروسه اداری طولانی مدت طی گردد بر همین اساس؛ برای ویلا های نوساز چند ماه زمان نیاز است تا کارهای اداری و پروسه کاری برای اخذ سند آغاز گردیده باشد، ولی این ویلا توانسته در زمان کوتاه مدتی سند رسمی برای خود اخذ نماید و شما مشتری گرامی می توانید با خیال راحت مالک ویلای زیبا شوید و نگرانی بابت موضوع سند را نداشته باشید.

از دیگر امتیازات این ویلای نیم پلوت می توان به مسیر آن اشاره کرد شما مشتری گرامی با خرید این ویلا در مسافتی چند دقیقه ای خود را به دریا و جنگل می رسانید از امتیازات واقع شدن ویلا در جاده خط دریا این است که شما با کوتاهترین زمان ممکن؛ هم دریا را دارید و هم به جنگل دسترسی خواهید داشت.

سومین امتیازِ این ویلای طرح دوبلکس؛ شهرکی بودن آن است که برای آن دسته از عزیزانی که به صورت کوتاه مدت و در فواصل زمانی بلند به ویلای خود سر میزنند یا سکونت می نمایند؛ شهرکی بودن یا گیت نگهبانی داشتن و سرایدار برای حفاظت از پوشش گیاهی شان؛ می تواند گزینه مناسبی برای سرپرستی و حفاظت از ویلا و محیط ساختمانشان قرار گیرد.


برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلا می توانید با مشاور اختصاصی ویلا یعنی خانم صوفی به شماره 09119217892 تماس برقرار نمایید و یا دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس برقرار نمایند.

البرز ویلا بازدید و خرید از این ویلا را به شما پیشنهاد می دهد زیرا این ویلای نیم پلوت هم نسبت به قیمت و موقعیت جغرافیایی اکازیون می باشد و برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

مشاهده و خرید ویلا شهرکی در شمال

مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت دیگر در البرز ویلا

مشاهده و خرید ویلا اکازیون در شمال

کد162


محدوده آدرس: محمود اباد جاده دریا
  • جستجو: 10366
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه