صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا اقساطی طرح دوبلکس در شمال بهدشت نور

ویلا اقساطی طرح دوبلکس در شمال بهدشت نور

817
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
780،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10280
زمین
230 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا اقساطی طرح دوبلکس در شمال بهدشت نور

 

همراهانِ البرز ویلا؛ سلام

امیدوارم که حال دلتون بینظیر باشه و گرمای خرداد ماه؛ گرمایِ کانون خانواده تان را؛ گرم تر از قبل کرده باشد و با کمرنگ تر شدن ویروس جهانی کرونا؛ حال وقت رفتن به شمال، تنی به آب زدن در سواحل شمالی و استراحت کردن در زیر درختان جنگل های انبوه شمال است و البرز ویلا پلی خدماتی برای ارائه خدماتِ صادقانه به شما بزرگواران می باشد.

سفر به شمال و منطقه جنگلی بهدشت؛ منطقه‌ای با مناظر بی نظیر از کوهپایه و جنگل در حومه شهر نور، بهدشت یکی از مناطق زیبا و بسیار سرسبز در شمال است که امروزه شهرک سازی های گسترده برای خرید /  فروش ویلا و زمین و همچنین سرمایه گذاری برای شما عزیزان تدارک دیده شده است.


مشاهده و خرید ویلا بهدشت دیگر در البرز ویلا


که امروز قصد داریم ویلای دوبلکس ای را به شما معرفی کنیم که دارای ۲۳۰ متر زمین و ۱۴۰ متر بنای ساخت می باشد این ویلا دارای ۳ خواب مستر می باشد و از بارزترین امتیازات این ویلای دوبلکس قرار گرفتن ویلا در منطقه جنگلی بهدشت به انضمام شهرک ای بودن آن با رعایت اصول مهندسی ساز و تعدد ویلای کم می باشد.

مشاهده و خرید ویلا دوبلکس دیگر در البرز ویلا

شما همراهان البرز ویلا اگر به دنبال خرید ویلایی به نسبت ارزان قیمت و دوبلکس میباشید آن هم در منطقه جنگلی بر سر سبز که به راحتی می توانید ظرف طی مسافت ۵ دقیقه ای خود را به جنگل های انبوه نور چمستان و آمل برسانید و همچنین با طی مسافت ۱۵ دقیقه ای خود را به سواحل نور و محمودآباد برسانید موقعیت خارق‌العاده جغرافیایی این ویلا را به شما نمایش می دهد.

مشاهده و خرید ویلا جنگلی دیگر در شمال

این ویلای دوبلکس در سال ۱۳۹۹ یعنی نوساز با کلیه انشعابات و الزامات متصل از جمله آب برق گاز در مازندران نور منطقه جنگلی و زیبای بهتر با اخذ کلیه مجوزهای شات بنا شده و با شرایط نقد و اقساط آماده فروش به شما عزیزان و مالکیت آن می باشد.

البرزویلا این اطمینان را به شما می دهد تا این ویلا را با قیمتی کمینه از مالک آن برای شما خریداری نموده و در قانونی ترین حالت ممکن مالکیت شما از این ویلا را به رسمیت و به قطعیت برساند

کسب اطلاعات بیشتر این ویلا می توانید با مشاور اختصاصی آن خانم شاکری با شماره  09111460640 تماس برقرار نموده و یا دکمه ثبت درخواست مشاوره این ویلا را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

کد139


محدوده آدرس: جاده نور بهدشت
  • جستجو: 10280
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه