صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا نیم پیلوت شهرکی لوکس با نمای رومی در ماز

فروش ویلا نیم پیلوت شهرکی لوکس با نمای رومی در ماز

1080
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
750،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10222
زمین
290 متر مربع
بنا
135 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت شهرکی لوکس با نمای رومی در مازندران

 

با تشکر از یکایک سروران که تیم املاک البرز را همراهی می کنند.

بارها و بارها پیش اومده تو یه جمع هایی که چند تا ریش سفید و بزرگتر هم حضور دارند، بحث قیمت کالاها در قدیم و مقایسه ی آنها با قیمت های موجود در این روزهای بازار کشور ،به گوش میخورد. در میان این همه تفاوت قیمت از گذشته تا به الان، بیشتر از هر چیزی شاهد با ارزش تر شدن زمین ها و املاک هستیم. مکان هایی در گذشته وجود داشته که آنقدر دور افتاده و سوت و کور بودند که هیچ باورم نمیشه که همون جاها الان تا حدی توسعه پیدا کرده و ارزش زمیناش بالا رفته، که مردم در اون املاک سرمایه گذاری های کلان انجام میدهند. 

خلاصه این که؛ این روزها، سود، در ملک و املاک است. پس همچنان همراه ما باشید، تا به شما یکی از بهترین ملک ها را معرفی کنم.

 یک ملک تازه ساخت، به مساحت 135 متر مربع در زمینی 290 متری که در سال 1399 به پایان کار رسیده است. سه اتاق خواب در آن تعبیه شده  که به شکل مستر، دارای حمام و سرویس بهداشتی مجزا، می باشد. نمای این ویلای لوکس، رومی سفید می باشد و با آجر نیز کار شده است. این ملک در داخل شهرکی واقع در روستای باصفای امیر آباد -جاده نور-، بنا شده است. ویلایی که میبینید، به صورت نیم پیلوت بوده و در منطقه ای جنگلی و سرسبز قرار دارد. 

چنانچه در تراس این ویلا که در طبقه ی دوم آن قرار دارد بایستید، شاهد منظره ای فوق العاده آرامش بخش و زیبا خواهید بود، منظره پیش روی شما، جنگل و کوهپایه می باشد. 

در سقف این بنای با ارزش، با کناف و هالوژن مزین شده است، که این امر موجب نور پردازی بسیار خوبی در این مکان میشود. درب ضد سرقت و همچنین نصب دوربین مدار بسته، ضمن اینکه حافظ جان و مال شما خواهد بود، موجب آرامش خاطر شما نیز می شود و چه چیزی از آرامش شما عزیزان دل مهم ترsmile.

ویلایی این چنین لوکس و فول امکانات، به صورت نقد و اقساط قابل پرداخت و دارای سند تک برگ نیز می باشد، که تقدیم شما سروران می گردد. 

من و تیم املاک البرز، ضمن تشکر از همراهی گرمتان، مشتاق حضور شما و همچنین خدمت رسانی به یکایک شما هستیم. 

 چنانچه قصد خرید ویلا از دم قسط در شمال را دارید، کلیک کنید. 

دوستان و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا شهرکی لوکس در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این مناطق را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم مسئول املاک البرز آماده ی خدمت رسانی به همه شما دوستان و سروران می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان مسئولیت پذیر و کار بلد املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای لوکس شهرکی در چنین مکان سرسبز و آرام، سرکار خانم کیان می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09119193891  تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت                                                                  مشاهده و خرید ویلا دوبلکس

کد ویلا: 129 


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 10222
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه