صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / خرید باغ 18هزار متری در روستای جنگلی سائیج محل

خرید باغ 18هزار متری در روستای جنگلی سائیج محل

1176
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
180،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10470
زمین
18000 متر مربع
انشعابات

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید باغ 18هزار متری در روستای جنگلی سائیج محل


درود خدمت مشتریان و همراهان البرز ویلا

 نایاب ترین آگهی ها یا به زبان املاک فایل های فروش؛ امروزه آگهی های مرتبط به زمین های باغی و زراعی می باشد به نوعی به آن ها فایلهای طلایی گویند زیرا با افزایش قیمت زمین در شمال بسیاری از سرمایه داران برای افزایش سرمایه خود  فایل ها را هدف قرار می‌دهند تا از سود چندین برابری در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخوردار شوند.

امروز قصد داریم یک باغ ۱۸۰۰۰ مصری را به شما معرفی کنیم باغی با درختان بارآور تنظیم ساله که شما با خرید این باغِ بزرگ علاوه بر بهره مندی از سود بیشمار آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانید از درختان بارور آن نیز  به جنبه اقتصادی نگاه کنید و سودمند گردد.

این باغ 18000 متری در شمال کشور مازندران حومه شهر آمل و یکی از روستاهای جنگلی آن به نام سائیج محله واقع شده است. روستای سائیج محله یکی از بزرگترین روستاهای حومه شهر آمل میباشد؛ روستایی با تراکم جمعیتی مناسب و مساحت جغرافیایی بالا که بسیاری از فایل های طلایی و زمین های با ارزش در حومه شهر آمل به زمین های این روستا تعلق دارد.

 

مشاهده و خرید زمین در البرز ویلا، کلیک نمایید.

تیم مجرب و باتجربه البرز ویلا به واسطه اعتماد سازی و اعتباری که در منطقه کسب نموده است؛ فایل های طلایی بسیاری را در دست دارد که شما مشتری و همراه گرامی؛ می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید تا به صورت اختصاصی برای خرید و سرمایه گذاری در شمال؛ از تجارب ارزشمند این گروه بهره‌مند شوید.



برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این زمین می توانید با خانم یگانه به شماره  09198738017  که مشاور اختصاصی این آگهی می باشد تماس برقرار نمایید و اینکه دکمه ثبت درخواست مشاوره این آگهی را در همین صفحه به رنگ آبی مشخص شده است کلیک نمایید.

 

 

مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

آشنایی با مشاورین املاک البرز ویلا

خرید ارزان ترین ویلا در چمستان و نور - راست یا دروغ


محدوده آدرس: سائیج محله
  • جستجو: 10470
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه