صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس لاکچری ارزنده در نور شمال

خرید ویلا دوبلکس لاکچری ارزنده در نور شمال

1672
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
950،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 9012
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
۱۳۹۹
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس لاکچری ارزنده در نور شمال

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی و دوستان عزیز تر از جان مجموعه عظیمِ البرز ویلا

در ابتدا می خواهیم شما را با اصطلاح پرکاربرد ای که در در بین همکاران ما استفاده میشود، آشناکنیم؛ لاکچری به چه معناست؟
بارها شده که لغت لاکچری در جستجوهای شما از شبکه های مجازی و موتور جستجوگرِ گوگل به چشم خورده است ولی هیچ می دانید معنای اصلی این لغت چه می باشد؟


امروزه لغت لاکچری در بسیاری از مشاغل استفاده می‌شود؛ لغتِ بسیار جنجالی که در سال های اخیر؛ به فراوانی در شبکه‌های اجتماعی از این لغت استفاده شده است به گونه‌ای که لاکچری های اینستاگرام - لاکچری های شبکه های مجازی؛ رفته رفته به تعدد استفاده از این کلمات بیش از پیش قوت داده و به گونه ای که امروزه در تمامی مشاغل در تمامی فروشگاه ها از این لغت مهیج به کرار استفاده می‌شود، در کل لاکچری به چه معنایی و چرا وارد زبان فارسی شده است؟

کلمه لاکچری یا لاکژری  به معنای واقعی یعنی حس لذت؛ احساس؛ علاقهِ شدید و لذت منحصر به فرد دادن را معنا می کند در واقع لاکچری اصطلاحی است که برای کلماتی استفاده می‌شود که وقتی شخص آن کالا یا خدمات لاکچری را استفاده می‌کند نهایت حس لذت و منحصر بود به فرد بودن را به آن بایستی دست بدهد برای توضیحات بیشتر در رابطه با معنای این کلمه و کاربردهایی که امروزه از این کلمه بیگانه انجام می شود به صورت مفصل در مقالات وبسایت البرز ویلا، صحبت خواهیم کرد.

ولی خوب در صنف املاک هم در سال‌های اخیر و تا به امروز به کرار از کلمه لاکچری یا لوکس استفاده می شود و در واقع خرید ویلا لوکس یا خرید ویلا لاکچری به ویلاهایی اختصاص پیدا می‌کند که از نمای ظاهری زیبایی شکیل بودن - منحصر به فرد بودن در طراحی بی همتا بوده و شبیه این ویلا در منطقه موجود نبوده باشد و شما با خرید این ویلا صاحب ویلای لاکچری خواهید شد یعنی شما با خرید این ویلا مالک ساختمانی خواهید شد که به دلیل تکرار نشدن طراحی آن بیشتر از نظر ظواهر به شما حس منحصر به فرد بودن را القا کند به همین دلیل امروز قصد داریم تا یک دستگاه ویلای لاکچری با قیمت بسیار ارزنده را به شما همراهان، معرفی کنیم.

این ویلای دوبلکس لاکچری دارای ۲۵۰ متر زمین و ۲۰۰ متر سه خوابه با نشیمن و تراس رو به جنگل یکی از امتیازات ویژه این ویلای لاکچری؛ شهرکی بودن آن می باشد که دغدغه امنیت شما به واسطه شهرکی بودن این ویلای دوبلکس رفع میشود این ویلا دارای قیمت منصفانه می باشد که در گروهِ خرید ویلا اکازیون از نظر قیمتی هم قرار خواهد گرفت.

این ویلا در سال 1399 با کلیه انشعابات و الزامات متصل، و مدارک و مجوزات ساخت در شمال و منطقه ای جنگلی از حومه شهر نور، بنا شده که با شرایط نقد و اقساط آماده فروش و سکونت شما عزیزان می باشد.

البرز ویلا این اطمینان را بشما می دهد که خریدی ارزنده و با اخذ بیشترین تخفیف از مالک این ویلا را برایتان به قطعیت رسانده و با تجریه چندین و چند ساله خود در امور خرید  فروش مستغلات؛ قراردادی حقوقی و بشرط دریافت سند رسمی برایتان فراهم سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر این ویلای دوبلکس می توانید با شماره پشتیبانی البرز ویلا تماس برقرار نمایید و یا اینکه به صورت مستقیم با مشاوره تخصصی این ویلا خانم شاکری با شماره ۰۹۱۱۴۶۶۰۶۴۰  ارتباط برقرار نموده و و یا دکمه آبی رنگ ثبت درخواست مشاوره؛ در همین صفحه؛ سمت راست را بفشارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند.

ممنون از این که البرز ویلا را میزبان مشاوره و خرید ویلا یا خرید زمین و سرمایه گذاری تان در شمال انتخاب نموده اید.

 

کد۱۰۱

 


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 9012
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه