صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / سوپر ویلا لاکچری استخردار در کمربندی امامزاده عبدا

سوپر ویلا لاکچری استخردار در کمربندی امامزاده عبدا

394
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
8،400،000،000 تومان
نقد اقساط
جستجو 18371
زمین
300 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

«« سوپر ویلا لاکچری استخردار در کمربندی امامزاده عبدالله »»

 

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ویلا البرز، امروز  با معرفی یکی از ویلا دوبلکس با شما همراه هستیم که در ضمره ویلاهای لوکس با طراحی شیک قرار گرفته است، چنانچه قصد خرید ویلا مدرن را دارید توصیه می کنم با این آگهی همراه باشید. 

 

در ادامه باید اشاره داشت این ویلای لاکچری در یکی از مناطق خوش آب و هوای استان مازندران، و در منطقه امامزاده عبدالله که در محدوده ی شهر آمل واقع شده است قرار گرفته است، همچنین در خصوص مشخصات ظاهری این بنا باید متذکر شد، این ویلا با مساحتی حدود ۳۰۰ متر در زمینی به همان وسعت قرار گرفته است که قابل ذکر است، سازه این ویلا بصورت دوبلکس اجرا شده است، چنانچه بخواهید از فضای بیرونی این ساختمان اطلاع داشته باشید باید بیان داشت این بنا همانند محیط داخلی اش از طراحی مدرن با متریالی همانند سنگ و سفال اجرا گشته است.

در ادامه در خصوص آگاهی بیشتر شما کاربران در باب پلان داخلی این ویلا باید اشاره داشت این ساختمان از فضاهایی همانند، 3 اتاق خواب که بصورت مستر و‌ با امکاناتی همچون سرویس های فرنگی و ایرانی، کمد های دیواری، تراس و ... طراحی شده است، همچنین باید اشاره داشت یکی از مزیت های طراحی دوبلکس این بنا دستیابی به چشم اندازی به محیط جنگل و ارتفاعات و کوهپایه های اطراف می باشد و همچنین وجود این منابع طبیعی این بنا را در گروه ویلای جنگلی قرار داده است که زیبایی این ساختمان را دو‌ چندان کرده است، و میتواند برای افرادی که علاقه بسیاری به طبیعت و آرامشش دارند بسیار گزینه مناسبی باشد، در ادامه باید متذکر شد فضایی که در فضای پشت بام این ساختمان وجود دارد می تواند بستری مناسب برای کاشت گل و گیاه، درختچه های تزئینی و همچنین محیطی برای چیدمان صندلی و میزهای مخصوص فضای باز برای دورهمی ها و گپ و گفت باشد.

همچنین در خصوص سایر امکانات این ویلا می توان به وجود استخر چهار فصل اشاره داشت که چنانچه در عکس های این بنا هم موجود می باشد این محیط از زیباترین و با کیفیت ترین متریال برخوردار است همچنین طراحی زیبای سقف این استخر، جلوه خاصی به این محیط بخشیده و می تواند جذابیت و هیجان را برای افرادی که از این محیط استفاده می کنند دو چندان نماید، همچنین می توان این زیبایی را در محیط خارجی و کف سازی های حیاط این ساختمان مشاهده کنید، و طراحان با این روش های اجرایی این بنا را از دو جهت، کیفیت و زیباسازی ارزش بخشیده اند.

قابل ذکر است از دیگر مزایای خرید این ویلا لوکس می توان به شرایط اقساطی آن اشاره کرد که می تواند برای اشخاصی که قصد سرمایه گذاری و خرید ویلا در شمال را دارند بسیار انتخاب مناسب باشد، و‌ همچنین این ویلا در ابتدا با رعایت قوانین و به صورت اصولی ساخته شده و دارنده مجوز ساخت و ساز می باشد، کاربرانی که قصد خرید و فروش ویلا دارند توصیه می شود قبل از هر گونه ثبت معامله ای از این ویلا دیدن نمائید. 

 در انتهای آگهی باید اشاره داشت سایت املاک البرز تنوع بالایی در حوزه معاملات ویلا، زمین و ... داراست، چنانچه قصد مشاوره در این خصوص را دارید کافیست به فرم های موجود در سمت راست سایت مراجعه کنید و منتظر باشید تا مشاوران مجرب مجموعه با شما تماس برقرار کنند.

همچنین باید متذکر شد چنانچه بخواهید بصورت تخصصی از آگهی مذکور با کد ۱۸۳۷۱ اطلاعات بیشتر کسب کنید، می توانید با سرکار خانم حسینی با شماره ۰۹۱۹۷۳۷۷۶۱۸ تماس برقرار کنید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون.




محدوده آدرس: کمربندی امامزاده عبدالله
  • جستجو: 18371
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه