صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا باغ اکازیون دوبلکس مبله در نور

خرید ویلا باغ اکازیون دوبلکس مبله در نور

13958
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
7،300،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18340
زمین
800 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ اکازیون دوبلکس مبله در نور

 سلام و عرض ادب و احترام به یک شما همراهان محترم هم وطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار خانواده محترمتون اوقات خوشی رو سپری کرده باشید.

با شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا باغ اکازیون دوبلکس مبله در شهر ساحلی جنگلی نور؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا باغ در شمال هستید، با ما همراه باشید.

 شهر نور یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران محسوب می‌ شود که به همین دو دلیل که ذکر شد، همواره میزبان مسافران زیادی از اقصا نقاط کشور می باشد؛ در این شهر زیبا، ویلاهای ساحلی و جنگلی متعددی ساخته شده است؛ ویلاهایی که در این شهر ساخته می‌ شوند، ساحلی یا جنگلی هستند.

 پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی یا خرید ویلا جنگلی را دارید، این شهر گزینه مناسبی برای شما می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا باغ دوبلکس س ۸۰۰ متر وزیر برای آن ۳۰۰ متر می باشد؛ ۴ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز این ویلا به صورت اختصاصی نصب و آماده بهره برداری می باشد.

 یکی از مهم ترین مزیت های این ویلا باغ لاکچری، سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه به دلیل ساخت و ساز های ویلایی که در خارج از بافت انجام می شود، حساسیت مشتریان برای خرید ویلا سنددار افزایش پیدا کرده است.

 حیاط سازی ویلا به لطف متراژ زمین بسیار زیاد آن، فوق العاده زیبا و لذت بخش می باشد؛ به طوری که در باغچه های بزرگ آن، انواع درختان و گیاهان زینتی و همچنین ثمرده کاشته شده است؛ همچنین در حیاط برای راحتی شما عزیزان، آلاچیق بزرگ نیز در نظر گرفته شده است که شما به همراه خانواده محترم تان می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید؛ چنانچه به باغبانی علاقه دارید، خرید ویلا باغ برای شما بسیار عالی می باشد؛ زیرا می توانید در خانه شخصی خود، انواع گیاهان و درختان را پرورش دهید و از آن لذت ببرید.

 دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا و بی نظیر است؛ پوشش کف ویلا از سرامیک و سقف آن نیز کناف کاری شده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

از دیگر مزیت های مهم این ویلا، مبله بودن آن می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید، این ویلا می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

طراحی ساختاری این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ این نوع ویلا همانطور که از نامشان پیداست، از دو طبقه تشکیل می شوند؛ این ویلاها چون دارای زمین و زیربنای بیشتری هستند، قیمتشان نیز نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت بیشتر است و همه افراد توانایی خرید ویلا دوبلکس را ندارند.

 

برای دریافت مشاوره ی رایگان، کافیست با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  کارشناس و مشاور تخصصی این ویلا باغ اکازیون دوبلکس مبله در نور، سرکار خانم سلطانی می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۹۸۰۱۵۱۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18340
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه