صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فورلکس پلاک اول جنگل

خرید ویلا فورلکس پلاک اول جنگل

5889
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
7،000،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18293
زمین
350 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
4
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فورلکس پلاک اول جنگل 

 

با سلام خدمت شما متقاضیان عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز قصد معرفی یک ویلای فول امکانات در منطقه ی توریستی در شمال کشور را به شما عزیزان داریم، اگر قصد خرید ویلا لاکچری را در نور دارید، با ما همراه باشید.

خرید ویلا فورلکس؛

این ویلای جنگلی در سازه ی فورلکس توسط مهندسین مجرب شمال طراحی شده است، ویلای فورلکس در 4 طبقه دیزاین می شود، که توسط راه پله موجود، می توانید به طبقات بعدی دسترسی داشته باشید، ویلاهای تریبلکس و فورلکس جزو ویلاهای لاکچری و مدرن محسوب می شود، این ویلاها به دلیل داشتن امکانات فوق العاده و طراحی متفاوت دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر سازه ها دارند، خرید ویلا فورلکس یک انتخاب لاکچری محسوب می شود.

اگر به بخواهیم به دیگر امکانات این ویلا اشاره کنیم، می توانیم به استخر در محوطه ی بیرونی ویلا، جکوزی اشاره نمود، ویلاهای استخر دار طرفداران بسیاری دارند، زمانی که افراد به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، ویلاهای استخر دار در الویت برایشان قرار دارد، استخر این ویلا در حیاط با امکانات کامل طراحی و تعبیه شده است، بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مهندسین مجرب البرز را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا نوساز کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شهرکی بودن یکی امتیاز مثبت برای ویلا در نور محسوب می شود، در هنگام عدم حضور شما در ویلا، امنیت ویلا توسط نگهبان به صورت 24 ساعته تامین و تضمین می شود، خرید ویلا شهرکی برای آن دسته از عزیزانی که زمان کمی در ویلا حضور دارند، انتخاب مناسبی می باشد.

 اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلای جنگلی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، همچنین اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، اسناد به صورت تک برگ به همراه مجوز ساخت می باشد، شما با خرید ویلا سند دار می توانید یک خرید مطمئن و بدون دردسر را در شمال تجربه کنید.

مشخصات و امکانات کلی این ویلا فورلکس در نور:

ویلا شهرکی

استخر دار

جکوزی 

4 اتاق خواب به صورت مستر

دارای شاه نشین

350 متر مربع مساحت زمین

500 متر مربع زیر بنا

نوساز

محوطه ی سازی شیک

سه کنتور آب و برق و گاز نصب

 سند دار

مجوز ساخت

و....

شهر نور به دلیل مجاورت با دریای خزر، و جنگل های شمال مورد توجه ی اکثر افراد قرار گرفته است، همچنین نور جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، اگر به خرید ویلا جنگلی علاقه مند هستید، این ویلا در پلاک اول جنگل نور قرار گرفته است.

اگر شما به دنبال خرید ویلا استخر دار با امکانات کامل، دارای اسناد و مدارک رسمی، سازه مدرن و... هستید، کافیست با ما تماس بگیرید، تیم مجرب املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به شما سروران عزیز می باشد، همچنین جهت مشاوره، می توانید دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18293
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه