صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ اقساطی در شمال

خرید ویلا باغ اقساطی در شمال

444
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
25،000،000،000 تومان
جستجو 18282
زمین
320 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ اقساطی در شمال

 

 سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال و... برای شما سود بسیاری به همراه دارد،  پس با خرید ویلا در شمال می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندی را پابرجا کنید، شمال کشور دارای آب و هوای عالی، موقعیت جغرافیای منحصر به فرد و... می باشد، که بهترین گزینه برای خرید ویلا می باشد، باید بدانید این ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، یک ویلا باغ فوق العاده در شهرستان چمستان می باشد، با ما همراه باشید، در ادامه به صورت تکمیلی به امکانات این ویلای ارزنده می پردازیم.

چمستان جزو منطقه ی جنگلی در شمال کشور محسوب می شود، یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد، همچنین سالیانه افراد زیادی این شهر سفر می کنند، و باید بدانید که ارزش ملک و ویلا روزانه در چمستان در حال پیشرفت می باشد، این ویلا در سال 1400 با بهترین متریال در سازه ی نیم پیلوت در این شهر طراحی و احداث شده است، محوطه ی حیاط با درختان و گیاهان سرسبز و آبنما دیزاین شده است، که با تماشای آن می توانید نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا در سازه ی نیم پیلوت، در دو طبقه ی مجزا با متراژ زمینی به مساحت 320 متر مربع و 140 متر زیربنا آماده ی فروش می باشد، از امکانات ویلا می توان به 2 اتاق خواب به صورت مستر و کف سرامیک، کابینت، نما سنگ، ویوی رو به طبیعت زیبای شمال، آبنما و فضای سبز زیبا در حیاط و... اشاره نمود، همچنین همانطور که از تصاویر موجود، مشهود می باشد، فضای داخلی ویلا با کاغذ دیواری، سقف کناف و نور پردازی و آشپزخانه ایی با تجهیزات کامل، کف سرامیک و.... اکازیون دیزاین شده است، زمانی که وارد محوطه ی حیاط می شوید، طراحی متفاوت این ویلا توجه شما را به خود جلب می کند، قابل ذکر است که این ویلا دارای سند تک برگ می باشد، شما پس از معامله می توانید برای انتقال سند اقدام کنید، خرید ویلا سند دار یک خرید بی دردسر را به ارمغان می آورد.

سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

یکی از آپشن های عالی این ویلا نیم پیلوت جنگلی، شرایط پرداخت مبلغ آن می باشد، شرایط نظیر نقد و اقساط برای این ویلا در نظر گرفته شده است، شما خریداران عزیز می توانید با فروشنده برای پرداخت مبلغ و... توافق کنید، خرید ویلا اقساطی در شمال یک امتیاز عالی محسوب می شود، پیشنهاد مشاورین البرز به شما بازدید از این ویلا ارزنده در چمستان می باشد. 

 ویلا البرز دارای مشاورین مجرب و حرفه ایی می باشد، می توانید به مشاورین مجرب و حرفه ایی ویلا البرز برای خرید ویلا و ملک و... مراجعه کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی البرز، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

 


محدوده آدرس:
  • جستجو: 18282
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه