صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نوساز شهرکی در چمستان

فروش ویلا نوساز شهرکی در چمستان

412
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
32،000،000،000 تومان
شرایط نقد اقساط
جستجو 18268
زمین
280 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا نوساز شهرکی در چمستان

 

لازم به ذکر است که، ویلاهای لوکس مانند؛ دوبلکس، تریبلکس و... علاوه بر ظاهر زیبا و مدرنی که دارند، حتما باید در هنگام ساخت آن نیز از مصالح مرغوب و به روز استفاده شود، تا از فرسایش زود هنگام جلوگیری به عمل آید، همچنین نمای این ویلا سنگ می باشد، نمای سنگ امروزه طرفداران بسیاری دارد، یکی از مزایای ویلاهای نما سنگ، مقاومت آن ها در برابر رطوبت شمال و شرایط جوی و... می باشد، اگر قصد خرید ویلا نماسنگ به صورت مدرن و متفاوت هستید، این ویلا در چمستان می تواند، گزینه ی خوبی برای انتخاب باشد.

چمستان همانطور که می دانید، جزو منطقه ی جنگلی در شمال محسوب می شود، شما با خرید ویلا در چمستان می توانید به مناطق گردشگری و تفریحی شمال اعم از دریا، پارک جنگلی نور، دریاچه الیمالات و... دسترسی داشته باشید، این مناطق به دلیل زیبای فوق العاده و لوکیشن عالی و... می تواند مکان های مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت شما عزیزان باشد.

این ویلا در سازه ی دوبلکس، با متراژ زمین به مساحت 280 متر مربع و زیربنای 250 متر مربع آماده فروش می باشد، بی شک این ویلا با امکانات داخلی و خارجی عالی بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال می باشد، بازدید از این ویلای ارزنده را در چمستان از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلای مدرن، دارای تراسی رو به ویوی بینظیر چمستان می باشد، تراس در واقع به معنای یک فضای باز و دارای سطح تخت، که اصولا در مقابل ویلا طراحی می شود، می باشد، داشتن تراس، یک آپشن عالی برای ویلا محسوب می شود، که فضای تراس، در محوطه سازی حیاط، توجه ی افراد را به خود جلب می کند، و جلوه زیبای به نمای ساختمان می دهد، همچنین در تراس این ویلا با ویوی عالی، می توانید برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت و... از آن استفاده کنید.

این ویلای جنگلی با زیربنای 25۰ متری دارای امکانات فوق العاده ایی می باشد، این ویلای دوبلکس دارای نمای سنگ با مرغوب ترین جنس، حیاط سازی شده با سنگ و.... که فضای دلنشینی را ایجاد نموده است، از امکانات دیگر این ویلا میتوان به؛ ۳ اتاق خواب به صورت مستر، انشعابات لازم نصب و آماده بهره برداری، آشپزخانه ای با کابینت های مدرن، هود و شیرآلات شیک و کاغذ دیواری، نور پردازی و لوسترهای شیک، کف سرامیک، پنجره های قدی دوجداره و... اشاره نمود.

این ویلا دارای شرایط پرداخت بسیار عالی می باشد، که شما خریداران عزیز می توانید این ویلای دوبلکس جنگلی را به صورت اقساط خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی کشور بهترین فرصت برای استفاده می باشد، علاوه بر شرایط اقساطی، حتی می توانید از گزینه ی معاوضه نیز برای پرداخت مبلغ این ویلا استفاده کنید.

اگر قصد خرید و فروش ملک، ویلا در شمال دارید، قبل از خرید باید از مشاورین املاک اطلاعات لازم را کسب کنید، تا بتوانید یک خرید مطمئن و بدون دردسر را معامله کنید، برای این کار کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، ارتباط برقرار کنید، و از تجربه آنها استفاده کنید، برای ارتباط مستقیم با تیم البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: چمستان
  • جستجو: 18268
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه