صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / فروش ویلا فلت جاده ایزدشهر

فروش ویلا فلت جاده ایزدشهر

403
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
18،000،000،000 تومان
جستجو 18266
زمین
200 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش ویلا فلت جاده ایزدشهر 

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا البرز، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی، یک ویلا فلت جنگلی در منطقه ی زیبای ایزدشهر را به شما عزیزان داریم، همانطور از تصاویر نمایان است، این ویلا به صورت فلت ساخته و طراحی شده است، طبق توضیحات کلی که در ابتدای آگهی مشخص شده است، این ویلا با امکانات کامل با معماری شیک و لوکیشن عالی بهترین گزینه برای خرید ویلا در شمال و سرمایه گذاری محسوب می شود، اگر قصد خرید ویلا فلت را دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

ایزدشهر یکی از منطقه های توریستی و زیبای شمال محسوب می شود، و سالیانه افراد زیادی به این منطقه سفر می کنند، همچنین خرید و فروش ویلا در ایزدشهر در سالهای اخیر، جایگاه خوبی پیدا کرده است، این ویلا در سازه ی فلت، با متراژ زمینی به مساحت 200 متر مربع آماده فروش می باشد.

نمای این ویلا سنگ می باشد، ویلاهای نما سنگ، مقاومت خوبی در برابر رطوبت شمال دارند، از این سوی خریداران به دلیل مزیت های بسیار نما سنگ، اقدام به خرید ویلا نماسنگ در شمال می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای فلت دارای 110 متر مربع زیر بنا می باشد، و با داشتن امکانات عالی، دارای قیمت مناسب می باشد، همچنین دارای شرایط پرداخت بینظیر به صورت اقساطی می باشد، شما می توانید با فروشنده توافق کنید، و اقدام به خرید ویلا اقساطی در شمال کشور نمایید، اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، اسناد به صورت شش دانگ و پایان کار می باشد، شما با خرید ویلا سند دار می توانید یک خرید مطمئن و بدون دردسر را در شمال تجربه کنید.

این ویلا با درختان و گیاهان دیزاین شده است، و شما می توانید از حیاط بزرگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید، این ویلای فلت از دو اتاق برخوردار است، و امکانات داخلی ویلا کامل می باشد، و در سال 1400 تمامی انشعابات لازم را دریافت و آماده بهره برداری می باشد، شما با خرید این ویلا، دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه نخواهید بود.

ویلاهای فلت، بدون هیچ ستون و در یک طبقه بدون هیچ اختلاف سطحی ساخته می شوند، از این سوی دارای قیمت مناسبی می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، بازدید از این ویلای زیبا را در ایزدشهر از دست ندهید.

 در کلام آخر این ویلا در نزدیک جاده، دارای مدارک کامل، فلت، نوساز، 200 متر مربع مساحت زمین و 110 متر مربع زیربنا و همچنین دارای 2 اتاق خواب می باشد، از این سوی شما سروران گرامی همراهان ویلا البرز اگر شما  قصد خرید ویلا فلت را در شمال کشور و در منطقه ی جنگلی دارید، کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز تماس بگیرید، تیم مجرب البرز بهترین را به شما عزیزان ارائه می دهند، کافیست برای دریافت هرگونه مشاوره و پاسخ برای سوال و... با مجموعه ی البرز ارتباط برقرار کنید.

از اینکه ما را در این آگهی همراهی کرده اید، از شما عزیزان سپاس گذاریم، ویلا البرز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس: ایزدشهر
  • جستجو: 18266
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه