صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخر دار

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخر دار

398
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،150،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 18253
زمین
360 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخر دار

 

چمستان جزو منطقه ی جنگلی محسوب می شود، که دارای آب و هوای عالی و از امکانات تفریحی و گردشگری و طبیعت جنگل سرسبز و... برخوردار می باشد، از این سوی

خرید ویلا در چمستان یک انتخاب عالی و درست در جهت سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود، در این آگهی قصد معرفی یک ویلای مدرن استخر دار در یکی از منطقه های زیبای چمستان در بهدشت سرسبز را داریم، اگر به دنبال خرید ویلا دوبلکس در شمال هستید، ما را تا انتهای آگهی همراهی کنید.

یکی از امکانات این ویلای ارزنده، رئوف گاردن می باشد، رئوف گاردن یکی از طراحی مدرن و به روز می باشد، که اخیرا معماران برای اکثر ویلاها چنین مکانی را طراحی می کنند، رئوف گاردن در واقع به مکانی که در ارتفاع و در سقف ساختمان ساخته شده باشد، گفته می شود، یکی از مزایای رئوف گاردن عایق مناسب در برابر سرما و گرما می باشد، همچنین با قرار گرفتن بر رئوف گاردن می توانید به طبیعت زیبای شمال دید کافی داشته باشید، و نهایت لذت را ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را  کلیک کنید.

امروزه ویلاهای جنگلی از طراحی داخلی و خارجی شیک و لوکس برخوردار می باشند، و ویلاها در شهرک از امکانات زیادی همچون آب، برق و گاز و اسناد رسمی و از همه مهم تر از امنیت بالا برخوردار می باشد، که توسط نگهبان مجموعه این امنیت تامین می شود، از این سوی با خرید ویلا شهرکی می توانید به امکانات مهم و ضروری دسترسی داشته باشید.

از مزایای این ویلای جنگلی می توان به دسترسی راحت به امکانات رفاهی و خدمات شهری، مراکز خرید و تفریحی و... اشاره نمود، و دسترسی به ویلا در تمامی فصول حتی در فصل سرما راحت می باشد، از این سوی اکثر افراد شمال را برای خرید ویلا در الویت قرار می دهند.

این ویلا دوبلکس دارای متراژ زمینی به مساحت 360 متر مربع که 350 متر مربع آن زیر بنای این ویلا می باشد، از امکانات این ویلای جنگلی می توان به 3 اتاق خواب به صورت مستر با امکانات داخلی کامل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، سیستم هوشمند، سقف کناف کاری و با کاغذ دیواری و... اکازیون دیزاین شده اشاره نمود.

این ویلا در سال 1400 در بهدشت چمستان ساخته شده، و انشعابات لازم و ضروری را دریافت نموده است.

این ویلای دوبلکس دارای حیاط سازی بسیار زیبا و دلنشین می باشد، که از گل و درختان و گیاهان زینتی و... برای حیاط سازی استفاده شده است، که توجه ی افراد را به خود جلب نموده است، و نیز استخری چهار فصل در این ویلا تعبیه شده است، که زیبای این ویلا با نمای سنگ را دو چندان نموده است، پس با خرید ویلا استخر دار در چمستان صاحب یکی از ویلاهای ارزنده در شمال شوید.

پیشنهاد مشاورین ویلا البرز به شما عزیزان بازدید از این ویلا در بهدشت می باشد، اگر به مشاوره نیازمندید کافیست با مشاورین مجرب ویلا البرز ارتباط برقرار کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با تیم البرز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 18253
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه