صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا دوبلکس جنگلی

ویلا دوبلکس جنگلی

860
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12955
زمین
230 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس جنگلی 

با سلام خدمت تمامی هموطنان گرامی به ویژه همراهان محترم سایت مشاورین املاک البرز؛ امیدوارم تو این روزهای بارانی پاییز، حال دلتون مثل گرمای تابستون باشه.
امروز با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی که در روستای بهدشت نور بنا گردیده است را معرفی نماییم؛ از اینکه با ما همراه هستید، بسیار خرسندیم.
شهرستان نور، از شهرهای استان مازندران محسوب می شود که به دلیل داشتن جنگل های زیبا و پارک های جنگلی وسیع و همچنین مجاورت با دریای خزر و برخورداری از سواحل بی نظیر این دریا، به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ اگر قصد مشاهده و خرید ویلا نور را دارید، کافیست سایر ویلاهای سایت مشاورین املاک البرز را مشاهده نمایید.
این ویلا که در سال ۱۳۹۸ بنا گردیده است، دارای ۲۳۰ متر زمین و همچنین ۱۵۰ متر زیر بنا می باشد؛ این ویلا دوبلکس، ۲ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلا که شامل آب، برق و گاز می باشد، متصل و آماده استفاده می باشد.
این ویلا که در یک شهرک زیبا بنا گردیده است، دارای امنیت کافی می باشد؛ زیرا در شهرک به دلیل وجود نگهبانی و سرایداری امنیت زیادی حاکم می باشد؛ ناگفته نماند که درب ورودی ویلا؛ ضدسرقت است.
چنانچه مایل به خرید ویلا شهرکی هستید تا از امنیت بالای این نوع ویلا برخوردار شوید، کافیست کلیک کنید.
ساختار این ویلای جنگلی به صورت ۲ طبقه یا دوبلکس می باشد؛ ساخت این نوع ویلا امروزه قوت زیادی به ویژه در استان مازندران، گرفته است؛ خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی قوی تر نسبت به سایر ویلاها مانند ویلای فلت یا ویلای نیم پیلوت می باشد.
چشم انداز زیبای این ویلا رو به جنگل و کوهستان است.
این ویلای دوبلکس که قیمت نسبتا مناسبی در مقابل ویلاهای لاکچری و مدرن دارد، علاوه بر قیمت خوب، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد.
نمای زیبای این دستگاه ویلا، از سنگ و آجر است، همچنین پوشش کف ویلا از سرامیک می باشد.
باغچه مهندسی شده آن، دارای انواع گیاهان زیبا و تزئینی و همچنین درختان سرسبز می باشد.
سند ویلا تک برگ بوده و شما را از خریدتان، مطمئن می سازد؛ امروزه خرید ویلا سنددار، اولویت اصلی بیشتر مشتریان می باشد.

مشاوران حرفه ای و متخصص البرز با شما هستند تا در زمینه خرید ویلا در شمال، شما عزیزان را همراهی کنند؛ برای دریافت مشاوره کافیست نسبت به پر کردن فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای مدرن جنگلی، سرکار خانم یگانه می باشند که می توانید با شماره تماس 09198738017 با این مشاور در ارتباط باشید. 

ما بهترین ها را با کمترین قیمت به شما معرفی میکنیم.

 

کد ۳۹۳

 


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 12955
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه