صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / ویلا نیم پیلوت جنگلی

ویلا نیم پیلوت جنگلی

866
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
900،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12952
زمین
210 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا نیم پیلوت جنگلی 

 هموطنان گرامی، مشتریان و همراهان همیشگی سایت مشاورین املاک البرز، سلام، ایام خوشی رو براتون آرزومندیم.
امروز در این آگهی، یک دستگاه ویلا نیم پیلوت جنگلی را به شما مهربانان، معرفی خواهیم کرد، پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما را در ادامه این آگهی، همراهی کنید.
امروزه مسافران به دلایل زیادی، همچون دوری از کار، دوری از آلودگی هوا و دوری از استرس و.... به شمال کشور سفر می کنند؛ شمال کشور عزیزمان ایران، به دلیل دارا بودن آب و هوای خنک و معتدل و منابع طبیعی همچون کوه، جنگل و دریا، سالانه میزبان هزاران مسافر از تک تک نقاط ایران و حتی توریست های خارجی می باشد؛ یکی از شهرهای توریستی شمال کشور که هم دریا و هم جنگل دارد، شهرستان نور است؛ شهرستان نور امروزه به یکی از شهرهای معروف و مشهور توریستی استان مازندران تبدیل شده است؛ ویلایی که امروز آن را به شما معرفی خواهیم کرد، در روستای آهودشت از توابع چمستان شهرستان نور ساخته شده است؛ این روستا در جاده آمل به چمستان قرار دارد و از روستاهای همجوار آهودشت می توان از کرات کتی، باغبانکلا، شهربند، سالده علیا و سالده سفلی و عبدالله آباد نام برد.

 اگر علاقمند به مشاهده و خرید ویلا نور هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت را نیز بررسی نمایید.
ساختار ویلا نیم پیلوت به صورتی طراحی شده است که بتوان از تمامی فضای ویلا، نهایت بهره را برد؛ به همین دلیل خرید ویلا نیم پیلوت همواره یکی از علاقمندی های مشتریان بوده است.
شهرستان نور به دلیل اینکه دارای جنگل های زیبا و وسیع می باشد، ویلاهای جنگلی زیادی در آن بنا شده است.

این ویلای جنگلی دارای چشم انداز زیبا به سمت جنگل می باشد؛ از مزیت های خرید ویلا جنگلی، بهره مندی از آرامش بی نظیر جنگل می باشد؛ اما اگر این نوع ویلا در یک شهرک بنا شوند، علاوه بر آرامش، دارای امنیت بالایی نیز خواهند بود؛ به همین دلیل خرید این ویلا که هم جنگلی و هم شهرکی است، دارای مزیت های زیادی می باشد؛ اگر می خواهید سایر ویلاهای سایت را ببینید و قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.
این ویلای نیم پیلوت جنگلی، نوساز می باشد؛ مساحت کل زمین آن ۲۱۰ متر است ۱۳۰ متر آن را بنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خوابی که در این ویلای شهرکی تعبیه شده است، دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ ناگفته نماند تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.
نمای مدرن و لاکچری این ویلا از سنگ می باشد؛ پوشش کف ویلا نیز از سرامیک است؛ آشپزخانه این ویلا دارای MDF می باشد و همچنین درب ورودی آن ضد سرقت می باشد.
قیمت ویلا امروزه افزایش چشمگیری داشته است؛ اما این ویلای سنددار جنگلی، قیمت مناسبی نسبت به سایر ویلاها دارد و علاوه بر قیمت مناسب، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی نیز می باشد.
طی چند سال اخیر، ویلاهای بی سند یا قول نامه ای زیادی ساخته و به فروش می رسد؛ اما این ویلا دارای سند تک برگ می باشد؛ امروزه برای دوری از مشکلات اجتماعی مشتریان زیادی به دنبال خرید ویلا سنددار هستند.
اگر به مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، می توانید با مشاورین متخصص ما در ارتباط باشید؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات به بخش تماس ما مراجعه نمایید.

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای مدرن جنگلی، سرکار خانم شاکری می باشند که می توانید با شماره تماس 09114660640 با این مشاور در ارتباط باشید. 

 

 کد ۳۹۲ 


محدوده آدرس: اهودشت
  • جستجو: 12952
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه