صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت مبله جنگلی در نور

خرید ویلا نیم پیلوت مبله جنگلی در نور

853
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
930،000،000 تومان
نقدواقساط
جستجو 12950
زمین
230 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت مبله جنگلی در نور

 همراهان و هموطنان محترم، سلام؛ امیدوارم اتفاقات خوبی طی روزهای گذشته براتون رخ داده باشد.
امروز در این آگهی، قصد داریم یک دستگاه ویلای نیم پیلوت مبله جنگلی را به شما عزیزان معرفی نمایم؛ مشاورین املاک البرز، راهنمای شما برای خرید ویلا در شمال می باشد.
این ویلای مبله در شهرستان نور و در روستای بهدشت ساخته شده است؛ شهرستان نور از شهرهای مسافر خیز استان مازندران می باشد که به دلیل دارا بودن جنگل های وسیع و متعدد، ویلاهای جنگلی زیادی در این شهر بنا گردیده است؛ هدف اصلی بیشتر مشتریانی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، بهره مندی از آرامش بی نظیر جنگل و چشم انداز زیبای آن می باشد.
این ویلا که در بهدشت نور بنا گردیده است، با تمامی وسایل داخل آن و به صورت مبله به فروش می رسد؛ آیا به دنبال خرید ویلا مبله هستید؟ تنها کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.
این ویلا در سال ۱۳۹۸ بنا شده است؛ متراژ کل زمین این ویلا، ۲۳۰ متر می باشد که ۱۴۰ متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است. دارای ۲ اتاق خواب می باشد که یک اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.
طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ در این نوع ویلا، معمولا اتاق خواب یا اتاق خواب ها با اختلاف سطح با اتاق نشیمن ساخته می شود و به وسیله پله هایی که در داخل ویلا تعبیه شده است، به یک دیگر متصل می شوند؛ از مزیت های خرید ویلا فلت، بهره مندی از پارکینگ مسقف و انباری می باشد؛ همچنین طراحی داخلی این نوع ویلا بسیار زیبا می باشد.
به دلیل وضعیت بر اقتصادی و بی ثباتی قیمت ها، معمولا به ویلاهایی که زیر ۱ میلیارد تومان قیمت دارند، ویلا ارزان گفته می شود؛ اگر به دنبال خرید ویلا زیر ۱ میلیارد تومان هستید، می توانید سایر ویلاهای سایت را نیز مشاهده نمایید.
نمای این ویلای جنگلی، از سنگ و گچ می باشد و پوشش کف ویلا هم از سرامیک است؛ سقف آن نیز کناف کاری شده است و دیوار های داخل ویلا از کاغذ دیواری های بسیار زیبا پوشیده شده است.

این ویلا که شهرکی می باشد، دارای سند تک برگ است؛ اگر می خواهید سایر ویلاهای سایت را مشاهده کنید و قصد خرید ویلا سنددار را دارید کلیک کنید.
این ویلای مبله همچنین دارای تاسیسات سرمایشی کولر اسپلیت می باشد.

 از این که برای خرید ویلا به سایت مشاورین املاک البرز مراجعه کردید، کمال تشکر را داریم؛ مشاورین حرفه ای ما آماده خدمات رسانی به شما همراهان همیشگی هستند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نما یید.

کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای نیم پیلوت جنگلی، سرکار خانم تهرانی می باشند که می توانید با شماره تماس 09199658148 با این مشاور در ارتباط باشید. 

 

برای مشاهده سایر ویلاهای مشابه کلیک کنید.

خرید ویلا نور

خرید ویلا چمستان

خرید ویلا شهرکی

 

 کد ۳۹۱ 


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 12950
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه