صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا دوبلکس جنگلی ساحلی جاده دریا در محمودآباد

ویلا دوبلکس جنگلی ساحلی جاده دریا در محمودآباد

868
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
950،000،000 تومان
نقد و اقساط
جستجو 10401
زمین
240 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

دوبلکس جنگلی ساحلی جاده دریا در محمودآباد

 

درود و خدا قوت؛

امیدوارم تو همین لحظه، یکی از قشنگ ترین دعاهاتون، برآورده به خیر بشه innocent.

امروز قصد داریم در میان مزایای سرمایه گذاری در ویلا های شمال کشور؛ یک مورد رو مطرح کنیم، تا شما هم در جریانش قرار بگیرید. 

در طی سفرهای مختلفی که به این مناطق سرسبز می کنید، می توانید با خرید ویلایی برای خود، از دغدغه های سفر به شمال، نظیر؛ کجا بریم؟ کجا بمونیم؟ و چقدر هزینه میشه؟ ... به دور باشید. به خصوص در این آشفته بازاره تورم، که هزینه و قیمت هر چیزی ثانیه به ثانیه در حال افزایش است، اینکه هر چه زودتر اقدام به خرید ویلایی در شمال کنید، برای شما و خانواده ی عزیزتان نیز، خیلی بهتر است.چرا که تا عمر دارید، هم شما و هم عزیزانتان می توانید از هزینه ی ویلا های اجاره ای، مسافرخانه و امثالهم در امان بمانید و نگرانی کجا ماندن را به دل راه ندهید. 

سال جاری 1399، ویلایی به مساحت 210 متر مربع، در روستای زیبای کلوده، استان مازندران، بنا شده است. این بنا که در زمینی 240 متر مربع ساخته شده، در بردارنده ی 3 اتاق خواب و یکی از این 3 اتاق، به صورت مستر می باشد. 

این ویلا، به صورت دوبلکس می باشد و در داخل شهرکی واقع شده است. زمانی که شما وارد حیاط این ویلا می شوید، دلبسته ی زیبایی و سرسبزی باغچه و درختکاری این محیط خواهید شد.

برخورداری از انشعابات آب و برق و گاز، از امتیازات این ملک جنگلی به شمار می رود. 

همچنین از امکانات این ویلا می توان به درب ضد سرقت؛ به جهت امنیت و آسایش شما مهربانان، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اشاره کرد.

در آشپزخانه با نصب گاز رو میزی؛ برای پخت و پز سریع و آسان، هود؛ جهت تصفیه ی هوای محیط و کابینت های بسیار لوکس و سفید رنگ، بیشترین امکانات این بخش از ویلا نیز برای شما فراهم است. 

به هنگام رفتن به تراس این ویلای دو طبقه، که در طبقه ی دوم آن قرار دارد، شما با منظره ای بسیار فوق العاده از جنگل و ساحل رو برو خواهید بود. 

این ویلای دوبلکس ساحلی و جنگلی در شمال کشور، به دو صورت نقد و اقساط قابل پرداخت می باشد و خبر خوب هم این است که؛ این ملک با ارزش دارای سند تک برگ می باشد. 

                                                                                                                     چنانچه قصد خرید ویلا فورلکس در شمال را دارید، کلیک کنید. 

من و تیم پرتلاش  املاک البرز، هر لحظه آماده و مشتاق ارائه ی خدمات به هموطنان عزیزمان هستیم.  

                                                                                                                      مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت جاده دریا

 سروران گرامی همراهان املاک البرز؛ اگر شما  قصد خرید ویلا دوبلکس ساحلی جنگلی واقع در شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا در مناطق با صفای شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به تمامی شما همراهان همیشگی می باشد. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان کاردان و حرفه ای املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلا دوبلکس جنگلی ساحلی شهرکی، با چنین موقعیت مکانی، سرکار خانم صوفی  می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره  0911921789  تماس حاصل فرمائید. 

  مشاهده و خرید ویلا اقساطی                                               مشاهده و خرید ویلا ساحلی در استان مازندران

کد ویلا: 188 


محدوده آدرس: کلوده جاده دریا
  • جستجو: 10401
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه