صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / نور / قابل ساخت شهرکی

قابل ساخت شهرکی

1228
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،000،000،000 تومان
جستجو 17228
زمین
400 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

مایلیم خرید زمین شهرکی در چمستان، نور و دیگر شهرهای مازنی، را به تفصیل تشریح نماییم و با پخته‌تر کردن این مبحث، چکُش کاری‌های لازم را در دستور کار قرار دهیم. ویلا شهرکی که به امنیت مشهور است و از قسمت ایمنی، بارها امتیاز گرفته است، گل سر سبد ویلاهای شمال قلمداد می‌گردد.

امنیت بالا در کنار قیمت ارزان، مزید بر علت شده تا هواداران شمال، قلابشان را به سمت چنین ویلاهایی رها کنند و درصدد خرید ویلا شهرکی در شمال برآیند. تمام ویلاهایی که با پسوند شهرکی، عرضه می‌شوند، نخست یک تکه زمین بوده‌اند. بدیهی است هر زمینی را نمی‌توان به شهرک بدل کرد، برخی زمین‌ها در متراژهای محدود و اندک توزیع می‌شوند اما شماری از آن‌ها هکتاری عرضه می‌شوند، این نوع زمین‌ها بهترین مخاطب برای ساخت ویلا شهرکی به حساب می‌آیند.

آنان که سودای ساخت شهرک در سر می‌پرورانند، به این مسئله واقفند که ارزان تمام شدن قیمت زمین، چه شانس بزرگی است و چه کاتالیزور مهمی قلمداد می‌شود که سازنده را در رسیدن به آرمان‌هایش یاری می‌سازد.

در این میان، زمین‌های هکتاری که در روستاهای مازندران سبز شده‌اند و اراضی کشاورزی بزرگ متراژ، ارجحیت بالایی دارند. کافی است چرخی بزنیم در روستاهای مازندران تا شاهد شهرک‌هایی باشیم که تجمع ویلاهای شمال را رقم زده‌اند و یک گردهمایی باشکوه را در مقابل چشمان مسافران به نمایش گذاشته‌اند.

چنین تصاویری، مُهر اثبات می‌زنند پای گفته‌هایمان و خیالمان را آسوده می‌سازند که امکان خرید زمین شهرکی با قیمت ارزان در شمال، کماکان موجود است. زمین شهرکی در شمال به مثابه ویلاهای شهرکی، دارای قیمت ارزان‌اند و از نظر امنیت، حرف‌ها برای گفتن دارند

#زمین_به_متراژ_360_متر بر 14 ورودی اختصاصی داخل بافت مسکونی با پروانه ساخت نقشه آماده دوبلکس نما مدرن با قابلیت تغییر دوپلاک ✅ #قیمت_متری_3800 💵 #معاوضه_با_ویلا ادرس = آلشرود -علی اباد 


محدوده آدرس: علی آباد
  • جستجو: 17228
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه