صفحه اصلی / خرید زمین باغ / مازندران / آمل / فروش زیرقیمت 1000 متر باغ با الاچیق و مرکبات

فروش زیرقیمت 1000 متر باغ با الاچیق و مرکبات

1244
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،900،000،000 تومان
نقد‌ و اقساط
جستجو 10816
زمین
1000 متر مربع
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

امکانات زمین - باغ

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

فروش زیرقیمت 1000 متر باغ با الاچیق و مرکبات

 

همه ما درباره حاصلخیز بودن زمین های شمال و مرغوبیت آن جهت پرورش درختان بارور و یا زراعت بسیار پررونق آن اطمینان داریم و امروز قصد داریم تا شما را با زمین باغ ۱۰۰۰ متری با درختان بارآور ۲۵ ساله که شامل درختان و متنوع و میوه های گوناگونی همچون پرتقال هلو نارنگی انار گلابی و غیره می باشد آشنا کنیم.

خرید زمین در شمال از دید همه مشاوران و حتی کسانی که سرمایه اندکی دارند یک انتخاب هوشمندانه و تضمین کننده؛ جهت حفظ سرمایه و افزایش آن می باشد علاوه بر آن در سالهای اخیر شاهد سرمایه‌گذاری‌های کلان از سمت سرمایه‌گذاران کلان شهرهایی همچون تهران اصفهان اهواز و احسا نقاط کشور در مناطق شمالی بوده‌ایم همه این تقاضاها نشان دهنده ۱ انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری و حتی احداث ساختمان برای ادامه حیات در زمان بازنشستگی و یا گذراندن دوران فراغت در طول عمرتان می باشد.

 

این زمین باغ 1000 متری در شمال کشور؛ مازندران و شهرستان زیبای آمل - (جاده سرخرود)  قرار گرفته است.

 

۱۰۰۰ متر باغ با آلاچیق و سرویس بهداشتی کامل ، چاه آب با پمپ و منبع و کنتور برق اختصاصی و امکانات کامل ، باغ ۲۵ ساله با انواع میوه (پرتقال، هلو، لیمو ترش و شیرین ، نارنگی ، سیب ، انار ، گلابی ، آلو ) تمام درخت ها با آبیاری قطره ای ، فوق العاده تمییز و مرتب و جای دنج خارج محل ، ابعاد باغ ۵۰*۲۰ ، به شرط اجازه ساخت ۱۵۰ متر همکف و الحاق به بافت محل . در حال حاضر ملک ملک روی خط بافت و در طرح هادی جدید که از آخرین تصویب ۱۱ سال گذشته الحاق به بافت میباشد .

 

دوستان خوب و همراهان هميشگى املاک البرز؛ اگر شما  قصد خرید باغ در جاده سرخرود از مناطق خطه ى شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلا زيبا و لوكس در مناطق بكر  و خوش آب و هواى  شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم پر تلاش املاک البرز آماده ى خدمت رسانى به همه ی شما سروران گرانقدر می باشد. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان حرفه اى و كوشاى املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این باغ 1000 متری، سرکار خانم صوفی می باشد، که می توانید به صورت مستقیم، با شماره ۰۹۱۱۹۲۱۷۸۹۲ تماس حاصل فرمائید.

 

کد: 266


محدوده آدرس: جاده سرخرود
  • جستجو: 10816
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

زمین - باغ های مشابه