صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس فول امکانات جکوزی دار در شمال

خرید ویلا دوبلکس فول امکانات جکوزی دار در شمال

592
فروخته شد
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،100،000،000 تومان
جستجو 8827
زمین
240 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

ویلا دوبلکس فول امکانات جکوزی دار در شمال

 

سلام دوستای عزیزم؛ smile

با آرزوی بهترین ها برای شما.

بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته ی پر کار و پر مشغله، وقت آن رسیده برای مدتی هم که شده درگیر آرامش شیم.

مثلا تصمیم به سفر بگیریم، بریم تو دل جاده ها. 

سر از روستایی تو شمال در بیاریم.

فقط کافیه اراده کنید.wink

ویلایی با تمامی امکانات در اختیار شما عزیزان دل قرار خواهد گرفت، که شما با خرید این ملک، میتوانید سرمایه گذاری بسیار مطمئن و پر سودی را برای خود رقم بزنید. وارد زمین 240 متر این ویلای 200 متری که می شوید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، باغچه کاری بسیار زیبا در حیاط چنین ویلای شهرکی می باشد. نکته ی مهمی که در این قسمت لازمه خدمتتون عرض کنم این است که؛ محوطه سازی این ملک با ارزش، کاملا مهندسی شده می باشد و کف حیاط نیز با سنگ کار شده است. از زیبایی و آرامشی که در حیاط این ویلا وجود دارد، گذر کنید، زیرا این تنها منظره ی زیبای این ویلای لوکس با نمای سنگ و آجر نمی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این مکان با ما همراه باشید؛ 

جهت ورود به ویلا ابتدا در را باز کنید؛ لازم به ذکر است که درب ضد سرقت موجود، تنها جهت حفظ امنیت شما و اسباب و لوازم با ارزشتان می باشد. پس از ورود، به محض روشن کردن چراغ ها و همچنین لوستر نصب شده، در همان ابتدا متوجه نورپردازی متفاوت و فوق العاده شیک این ویلای دوبلکس خواهید شد.بر روی دیوار های این بنای تازه ساخت، که در سال جاری به مرحله ی ساخت رسیده است، از کاغذ دیواری نیز جهت زیبایی بیشتر، استفاده شده است. با نگاهی کلی، شما شاهد دو سالن بزرگ در داخل این ویلا و همچنین تی وی روم خواهید بود. یه سرکی هم به آشپزخانه بکشید. با اولین نگاه، یک دل که نه، صد دل شیفته ی سلیقه ای که در انتخاب کابینت و دیگر امکانات این مکان بکار رفته، خواهید شد. کابینت ممبران. 

حتما میپرسید کابینت ممبران دیگه چه مدل کابینتیه؟ 

-نوعی کابینت ابزار خورده و کلاسیکی می باشد. متریال مورد استفاده در آن مانند دیگر کابینت ها، تشکیل شده از چوب طبیعی، MDF و یا نئوپان است، با این تفاوت که کابینت ممبران، در نهایت با نوعی ورق PVC، روکش یا وکیوم می شود-.

راسی تا یادم نرفته؛ این رو هم بگم که این ویلای دوبلکس3 اتاق خواب دارد، که هر 3 اتاق به صورت مستر می باشد.

دوستان عزیزم؟ جکوزی، سرویس ایرانی و فرنگی، از جمله امکانات حمام و سرویس بهداشتی این ویلای لوکس به شمار می رود. این مکان، از کنتور اختصاصی آب و برق و گاز نیز برخوردار می باشد.

حال زمان آن رسیده که سری هم به تراس این ویلای دو طبقه، که واقع در طبقه ی دوم است، بزنیم. وقتی پا در تراس بگذارید، دیگر بازگشتی وجود ندارد؛ زیرا در طرفی منظره ی رو به کوهستان و در طرفی دیگر منظره ی رو به جنگل، نه تنها چشمان شما را، بلکه تمام وجود شما را محو تماشای خود می کند. 

و همه ی اینها امکان دسترسی آسان به جنگل و همچنین کوهستان را برای شما فراهم می کند.

این ملک با ارزش دارای سند 6 دانگ قابل رویت میباشد و به صورت نقد و اقساط در اختیار شما قرار میگیرد و در صورت لزوم معاوضه نیز میگردد. 

 شرایط پرداخت به صورت اقساط نیز، یک ساله و بدون بهره و یا سه فقره چک 6 ماهه می باشد. 

 من و تیم حرفه ای املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به همه ی شما سروران گرانقدر هستیمsmile

مشاهده و خرید ویلا جنگلی                                                                           مشاهده و خرید ویلا اقساطی 

 دوستان و همراهان همیشگی املاک البرز؛ چنانچه قصد خرید ویلا دوبلکس در شمال کشور و یا خرید هر گونه ویلا در این  مناطق زیبا و دلگشا را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک البرز مشتاق خدمت رسانی به همه شما هموطنان عزیز و گرامی می باشند. همچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت سمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان مسئول و پر توان املاک البرز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. مشاور اختصاصی این ویلای دوبلکس لوکس در چنین مکان دنج و با صفا، خانم گرجی می باشد، که میتوانید به صورت مستقیم، با شماره 09118472232 تماس حاصل فرمائید. 

 #کد429👆👆

 جهت مشاهده و خرید ویلا ارزان قیمت                                                              مشاهده و خرید ویلا دوبلکس

@alborzshomal1

عکسهای بیشتر 👇👇


محدوده آدرس: جاده نور
  • جستجو: 8827
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه