صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / دوبلکس نما سنگ

دوبلکس نما سنگ

659
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
3
جستجو 17192
زمین
260 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید باغ ویلا ساحلی در شمال ایزدشهر

 

ویلای ساحلی مورد نظر در شمال کشور و در شهر ایزدشهر قرار دارد. بنای این ویلای ساحلی، دوبلکس و با مساحت150 متر مربع و در زمینی به متراژ 260 متر مربع می باشد. این ویلا در منطقه تهرانی نشین و غیر بومی با چشم انداز زیبا به طبیعت واقع شده و دسترسی آن  به مراکز خرید، مرکز شهر و سایر امکانات رفاهی آسان می باشد.

 

این ویلای ساحلی در محیط شهرکی واقع شده است و دارای امنیت کامل می باشد. اگر به دنبال خرید ویلای ساحلی در محیطی آرام و خلوت هستید، ویلای مورد نظر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همچنین حیاط و محوطه این ویلا با درخت و گیاهان زینتی تزیین شده که بر زیبایی این ویلای ساحلی افزوده است.

 

محیط داخلی این ویلای ساحلی در ایزدشهر دارای سالن بزرگی است که با وجود پنجره های قدی و بزرگ دوجداره، نور کافی به داخل ویلا می آید و همچنین دید خوبی نسبت به مناظر اطراف دارد.

 

این ویلای ساحلی دارای ۳ اتاق خواب در ابعاد استاندارد می باشد که ۲ اتاق آن مستر می باشد. همچنین در هر یک از اتاق ها کمد دیواری تعبیه شده است. تراس ویلا با ابعاد مناسب رو به طبیعت زیبای شهر ایزدشهر قرار گرفته است.

 

برای نمای داخلی این ویلای ساحلی از کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی و چوب استفاده شده است. در این ویلای ساحلی ایزدشهر از درب ضد سرقت استفاده شده که از مزیت اولیه  قابل دید در نظر گرفته می شود. آشپزخانه این ویلا دارای امکاناتی نظیر هود، گاز، کابینت و … می باشد که همگی از متریال با کیفیت و درجه یک می باشند.

 

قیمت پیشنهادی فروش این ویلا در ایزدشهر با توجه به امکانات و توضیحات فوق و قرار گرفتن در شهر ایزدشهر و با محیطی کاملاً محصور دارای امنیت، 1میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می باشد که برای خریداران واقعی در هنگام فروش تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.

 

اگر در فکر خرید ویلای ساحلی در شمال ایزدشهر هستی، باید:

 

-این ویلا ساحلی در شمال و این ویلا در ایزدشهر یک منظره فوق العاده و امنیت بالا داشته باشد.

– این ویلا در ایزدشهر و ویلای شهرکی در ایزدشهر تا حد امکان به دریا نزدیک بوده وارزش افزوده داشته باشد.

– این ویلا ساحلی در مازندران ایزدشهر یک نمای زنده و دلنشین و بروز و بدون مشرف داشته باشد.

– این ویلای ساحلی ایزدشهر شمال اصول مهندسی در آن رعایت شده باشد.

– این ویلا ایزدشهر با قیمتی مناسب و منصفانه باشد.

خرید این ویلای ساحلی در شمال ایزدشهر یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال و ویلا ایزدشهر می باشد.

اگر می خواهید  یک سفر لذت بخش همراه با آرامش داشته باشید و کمی حال و هوایی عوض کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید، داخل حیاط و جاده سلامتی این شهرک ساحلی در ایزدشهر قدمی  بزنید و از تنفس اکسیژن  در هوای پاک  لذت ببرید، ما حتما خرید این ویلا در ایزدشهر را به  شما پیشنهاد می کنیم.

 

ویژگی های خرید ویلا در ایزدشهر:

 

آلودگی هوا، استرس، شلوغی، ازدحام و فشارهای زندگی عموما در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده ی زیادی از هموطنان به فکر خرید ویلا در شمال ایزدشهر باشند، تا بتوانند زمان هایی را به دور از هیجان در آرامش، آسایش و در هوای پاک سپری کنند.شهرهای استان های شمالی در جاذبه های گردشگری و تفریحی حرف اول را می زنند. در میان شهرهای شمالی، شهر ایزدشهر و شهر چمستان به دلیل داشتن موقعیت عالی و جاده کنار گذر ساحل و جنگل در اولویت از لحاظ خرید و فروش ویلا در شمال هستند که این شهر ویلایی و توریستی را به یکی از زیبا ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگری کشور و بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا تبدیل کرده است.

 

خرید ویلا در مازندران ایزدشهر یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که  قصد خرید ویلا در شمال را دارند، می تواند باشد چرا که این منطقه به جاده های دسترسی پایتخت از جمله جاده هراز و یا جاده کندوان و نزدیک بوده که شما نیز می توانید با خرید ویلای ساحلی در ایزدشهر و یا خرید ویلای ساحلی در ایزدشهر به فکر رفاه و لذت بیشتری از زندگی باشید. علاوه بر این، خرید ویلا ساحلی در شمال ایزدشهر نیز همانند خرید ویلای ساحلی در شمال ایزدشهر سلیقه ای می باشد. مسلما خرید ویلا در شمال، اگر در دل جنگل چمستان و یا نزدیک جنگل یا ساحل ایزدشهر باشد، می تواند بهترین حس دنیا را به شما القا کند.

 

ویلاهای شمال به دلیل نزدیکی به جنگل و دریا، بهترین مناطق خرید ویلا محسوب می شوند و یکی از دلایل کوچ کردن افراد از شهرهای بزرگی مانند تهران نیز همین طبیعت بکر و سرسبز ، محیط آرام  و بی دغدغه و وجود جاذبه های طبیعی و تفریحی در شمال است ، که باعث شده روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال مهاجرت کنند.

 

منطقه ایزدشهر و روستاهای شهر ایزدشهر امکان خرید هر نوع ویلایی را با سبک خودتان برایتان امکان پذیر کرده است. جالب است بدانید: گزینه های خرید ویلاهای لوکس و مدرن هم وجود دارد که تاکنون افراد زیادی آنها را برای خود به عنوان یک ملک ابدی خریداری کرده اند ، هم جنگل و هم دریا، که معنای واقعی ویلا در شمال را به مخاطب می رساند. فروش ویلای ساحلی در خطه سرسبز از منطقه شمال موردی خاص برای افرادی که در جستجوی داشتن ویلای شیک ساحلی با دید کامل جنگل،دریا و درون مجموعه ای ساکت و آرام با نگهبانی ۲۴ ساعته و آنچه که یک خریدار ویلا به دنبال خرید ویلای ساحلی با مشخصات کامل ویلا از لحاظ سازه و شهرک مناسب را خواسته است، در این ویلای ساحلی مشاهده خواهد کرد.

 

این ویلای ساحلی فروشی با دید کامل جنگل در یکی از بهترین مناطق شمال یعنی شهرستان ایزدشهر واقع شده است؛ مراکز زیبای گردشگری و توریستی، بازارهای محلی، مراکز رفاهی ،نزدیکی به مرکز استان مازندران , پارک ساحلی کشپل و پارک ساحلی ایزدشهر, ساحل زیبا و ماسه ای ایزدشهر،دریاچه الیمالات، آبگرم لاویج،نزدیکی به هتل نارنجستان،کاخ تمیشان،هتل شرکت نفت و غیره،شهر ایزدشهر را به شهری اکازیون تبدیل کرده است؛ و از پر مخاطب ترین مناطق برای خرید و فروش ویلا در شمال کشور می باشد. این منطقه با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط آب و هوایی بی نظیر، گزینه مناسبی جهت خرید و فروش ویلا در شمال می باشد.

 

بهترین شهر شمال برای خرید ویلا و به عبارتی معروف ترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی در شمال کشور شامل چمستان ،ایزدشهر،محمودآباد،سرخرود، رویان، نوشهر،چالوس،متل قو،نمک آبرود،و رامسر می باشد، که از میان این شهرها چمستان و ایزدشهر،محمود آباد،سرخرود،رویان،نوشهر،چالوس،نمک آبرود نسبت به متل قو و رامسر از اولویت و طرفداران بیشتری برخورداراست و این امر به دلیل مسافت کم این شهرها به جاده هراز و جاده کرج – چالوس یا جاده چالوس و مسافت کمتر تا تهران  کرج و همچنین ترافیک کمتر در ایام تعطیلات نسبت به رامسر و متل قو می باشد.

 

شهر ایزدشهر کجاست؟

شهر ایزدشهر یکی از خوش آب و هوا ترین شهرهای شمال و در استان مازندران واقع شده است،از شمال به دریای خزر،از جنوب به رشته کوه های البرز,جنگل ایزدشهر و بخش چمستان و بخش بلده ایزدشهر، از شرق به شهر محمود آباد و از غرب به شهر رویان متصل می باشد. آب و هوای ایزدشهر بسیار مطلوب بوده و در حاشیه جنگلهای البرز می باشد. نقشه ایزدشهر را میتوانید در گوگل سرچ کنید تا به موقعیت مناسب این شهر ساحلی در شمال پی ببرید و این موقعیت مناسب و طبیعت بکر و آب و هوای ایزدشهر تاثیر فراوانی در جذت توریست و سرمایه گذاران به این منطقه را در پی داشته است.

 

جاذبه گردشگری ایزدشهر:

همانطوری که میدانید طبیعت شمال خصوصا شهرهای خط کناره از قدیم الایام از حالت بکری درامده است اما ایزدشهر هنوز بکر و دست نخورده می باشد واز جاذبه های دیدنی ایزدشهر میتوان به آبگرم و آب معدنی لاویج با چشمه های جوشان معدنی که خاصیت بالای درمانی داشته در ۱۸ کیلومتری ضلع جنوبی چمستان اشاره کرد که ورودی جاده آبگرم از پارک ساحلی زیبای کشپل با درختان انبوه با شکوه خاص خود می گذرد که مکانی بسیار مناسب جهت تفریح و گذراندن ساعات خوش می باشد. در لاویج چندین چشمه آبگرم بصورت بهداشتی و مسقف وجود دارد که مسافران در فضای کاملا بهداشتی و امن میتوانند از ان استفاده بکنند،همچنین چندین هتل آپارتمان و مسافر خانه هم جهت سکونت مسافران با قیمت مناسب و رستورانهای سنتی و مدرن نیز وجود دارد.

 

دریاچه رویایی و سد خاکی الیمالات یکی دیگر از نقاشی های زیبای طبیعت در منطقه بکر ایزدشهر بوده که در ۶ کیلومتری جاده ایزدشهر به چمستان واقع شده است که پس از عبور از تونل درختان سبز ساحلی به این دریاچه زیبا میرسیم در این مکان سفره خانه سنتی،آلاچیق،پیست قایق موتوری و پدالو و مکانی مناسب جهت ماهیگیری و غیره وجود دارد.

 

از دیگر جاذبه های گردشگری ایزدشهر میشود به فیل سنگی لاویج،مناطق ییلاقی و زیبای رودبارک،گزناسرا،میرخمند،سوردار و بقعه آقا شاه بالوزاهد در آهودشت چمستان،پارک ساحلی و پارک ساحلی ایزدشهر، کاخ تمیشان،منطقه ساحلی و زیبای واز و جوربند،روستای زیبا و تاریخی سعادت آباد و.. اشاره کرد. که همگی میتواند یک خاطره خوب با مسافرت به این منطقه در ذهن شما عزیزان نقش ببندد.


محدوده آدرس: ایزدشهر
  • جستجو: 17192
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه