صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / مدرن آجرنما مبله ی کامل

مدرن آجرنما مبله ی کامل

597
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
جستجو 17130
زمین
260 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید و فروش ویلا شهرکی در شمال چمستان 

 این ویلای جنگلی با سازه ای مدرن و با کیفیت بالا در منطقه خوش آب و هوای جنگلی و در مجموعه ای غیر بومی و تهرانی نشین و با چشم انداز جنگل وشالیزار واقع شده است.

 

این ویلای جنگلی دارای سالن دلباز می باشد که نور مخفی زیبای خاصی به آن بخشیده است.

قسمتی از این ویلا که به آشپزخانه اختصاص داده شده است، دارای ابعاد مناسب و دارای امکانات گاز، هود و کابینت می باشد. این ویلای جنگلی دارای ۳ اتاق خواب بوده که در ۲ اتاق آن کمد دیواری تعبیه شده است. همچنین ۲ اتاق آن مستر می باشد. این ویلا جنگلی در چمستان دارای یک نشیمن با تراس بزرگ می باشد که نمای جذابی به ویلا داده است و دارای چشم انداز جنگل و طبیعت شهر چمستان است.

 این ویلا بصورت کاملا مبله فروخته خواهد شد

در ساخت این ویلا از متریال لوکس و به روز و با بهره مندی از اصول فنی و مهندسی استفاده شده است. برای نمای داخلی از متریال با کیفیت و زیبا نظیر کاغذ دیواری، سنگ های تزئینی، چوب و درب ضد سرقت استفاده شده است که همگی نشان دهنده ساختار معماری ارزنده ای این ویلای جنگلی می باشد. محوطه این ویلا فروشی چمستان با گلها و درختان زیبا تزئین که بر زیبایی این ویلا شهرکی در چمستان بسیار تاثیر گذار است و همچنین این نکته در ارزش گذاری فروش ویلا جنگلی در شمال یک آیتم تاثیر گذار است. این ویلا در منطقه جنگلی با امنیت بالا قرار گرفته و فاصله آن تا مرکز خرید و مرکز شهر، کم است.

 

قیمت این ویلا جنگلی در چمستان با توجه به توضیحات فوق،1ملیارد و 600 میلیون تومان ارزش گذاری شده است که برای خریدارای واقعی هنگام مذاکره تخفیفاتی در نظر گرفته شده است


محدوده آدرس:
  • جستجو: 17130
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه