صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / ویلا باغ مبله در محمود آباد

ویلا باغ مبله در محمود آباد

471
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،000،000،000 تومان
30%نقد الباقی اقساط ۶ ماهه بدون بهره
جستجو 17090
زمین
550 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نقدی ۳۰٪
اقساط ۶ ماهه
معاوضه با خودرو و ملک

نوع ملک

جنگلی پلاک ۱جنگل بدون مشرف
داخل شهرک مجموعه شهرکی با نگهبانی
دوبلکس دوبلکس سخواب مبله کامل

چشم انداز

ویو به جنگل با ویو ابدی و بدون مشرف

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس لاکچری 

سلام و درود فراوان به همه همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و به دور از این بیماری خطرناک ویروس کرونا، اتفاقات خوبی براتون رقم خورده باشه.

امروز با شما عزیزان در این پست همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس  را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس نما مدرن در شهر جنگلی و توریستی چمستان بنا شده است که استان با شهرهای آمل و نور همسایه می باشد این شهر به دلیل داشتن روستاهای جنگلی متعدد ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید این را می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا را از دست ندهید؛ زیرا شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط بدون بهره بلند مدت می باشد؛ شما با پرداخت یک سوم مبلغ ویلا، صاحب آن شده و کلید را تحویل خواهید گرفت و  الباقی آن را به صورت اقساط بدون سود باید پرداخت کنید.

 این ویلای نما مدرن لاکچری، 550 متر زمین و همچنین 220 متر زیربنا دارد؛ 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین کمد دیواری در آن قرار داده شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلای شهرکی، متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا دو طبقه و به صورت دوبلکس می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل بهره مندی از فضای بیشتر، دارای قیمت بیشتری نیز می باشد؛ طبقات این نوع ویلا به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا در نظر گرفته می شود، به یک دیگر متصل می شوند.

در طبقه آخر، روف گاردن در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه شخصیتان، آن را تزئین کرده و به پرورش گل و گیاهان زینتی بپردازید؛ روف گاردن دارای چشم انداز 360 درجه جنگل می باشد.

این ویلای دوبلکس نما مدرن، نزدیک به جاده اصلی بوده و رفت و آمد را برای شما عزیزان آسان می سازد؛ همچنین دسترسی ویلا به امکانات رفاهی آسان است.

نمای زیبا و جذاب این ویلا، مدرن می باشد؛ امروزه بیشتر سازندگان از نمای مدرن برای طراحی ویلای خود استفاده می کنند و این نوع ویلا طی چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این نوع نما ها برای افراد جوان تر و به روز تر مناسب می باشد.

در فضای داخلی ویلا، استخر تعبیه شده است که شما عزیزان به دلیل سر پوشیده بودن آن، می توانید در تمام فصول سال از آن لذت ببرید؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای استخردار سایت البرز ویلا را مشاهده کنید.

 سند این ویلا تک برگ بوده و خیال شما را راحت می سازد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 .

 مجموعه تهرانی نشین بافت مسکونی پروانه ساخت انشعابات اختصاصی ۳کنتورنصب سیتم گرمایش از کف گاز هود پکیج نصب دارای انباری ۲۰ متری ۲تراست ۲۵ متری بالا و پایین حیاط سنگ در و پنجره VPVC دو جداره آلاچیق و آبنما و باربیکیو انواع درخت میوه ویویی باز ابدی کنار رودخانه جاده دریا

با تشکر از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 


محدوده آدرس: کیلومتر ۶ اتوبان آمل محمود آباد
  • جستجو: 17090
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه