صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا باغ سنددار شهرکی در نور

خرید ویلا باغ سنددار شهرکی در نور

808
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
جستجو 17043
زمین
350 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ سنددار شهرکی در نور

سلام و عرض ادب و احترام به همه همراهان محترم البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید؛ ولادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر بر همه پدران زحمتکش ایران عزیز مبارک.

امروز در این آگهی با شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ سنددار شهرکی در شهر ساحلی و جنگلی نور بپردازیم؛ اگر به دنبال خرید ویلایی هستید که بتوانید به دریا و جنگل دسترسی مناسبی داشته باشید، ما به شما خرید ویلا نور را پیشنهاد میکنیم پیشنهاد میکنیم؛ پس تا انتهای این پست با ما همراه باشید تا ویژگی های این ویلای فلت را بررسی کنیم.

شهرستان نور یکی از شهرهای تفریحی و توریستی استان مازندران می باشد که به دلیل ساحلی بودن و جنگلی بودن، امروزه مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند و همچنین آن دسته از افرادی که به دنبال خرید ویلا ساحلی هستند، بی شک یکی از بهترین گزینه ها برایشان، انتخاب شهر نور برای سرمایه گذاری و خرید ویلا می باشد.

 تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل بوده و شما را از خرید خود مطمئن می ‌سازد امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا سنددار هستند تا علاوه بر اینکه قصد یک خرید مطمئن را دارند.

متراژ کل زمین ویلا باغ ۳۵۰ متر و مساحت زیربنای آن ۱۳۰ متر است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساط بلند مدت است؛ چنانچه شما عزیزان قصد معاوضه و تهاتر املاک و دارایی خود با ویلا را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا علاوه بر شرایط پرداخت اقساطی، دارای قابلیت معاوضه نیز می باشد.

ویلا باغ ها معمولاً شامل یک باغچه ۲۰۰ متری یا بیشتر و یک خانه ویلایی می باشند؛ شما با خرید ویلا باغ می ‌توانید به پرورش گل و گیاهان زینتی بپردازید و از آن لذت ببرید. نوع ملک ویلا شهرکی می باشد؛ شهرک یا مجتمع ویلایی که این ویلا باغ در آن بنا شده است، دارای نگهبانی تمام وقت می باشد که خیال شما را از بابت امنیت ملک آسوده می کند.

این ویلا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز آن متصل می ‌باشد؛ دکوراسیون داخلی ویلا بسیار شیک و زیبا بوده که مشتریان را به خود جذب می‌کند؛ آشپزخانه آن دارای کابینت های ام دی اف و همچنین درب ورودی ضد سرقت می باشد.

 

چنانچه به مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال نیاز داشتید، می توانید به صورت آنلاین و با پر کردن فرم در خواست مشاوره، با مشاورین حرفه ای و با تجربه البرز ویلا به طور رایگان در ارتباط باشید؛ همچنین اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به مجموعه البرز ویلا بودید، می توانید روی گزینه تماس با ما که در ابتدای صفحه هر بخش قرار دارد کلیک کنید.


محدوده آدرس: منطقه آهودشت
  • جستجو: 17043
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه