صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ سنددار در نور

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ سنددار در نور

1071
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،200،000،000 تومان
50%پیش پرداخت الباقی اقساط
جستجو 17005
زمین
300 متر مربع
بنا
190 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ سنددار در نور

سلام و درود به همه هم وطنان عزیز به ویژه همراهان محترم البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

امروز با شما هستیم تا به معرفی دستگاه ویلای نیم پیلوت نما سنگ سنددار در شهرستان نور بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا نور را دارید، با ما در این پست همراه باشید.

شهرستان نور از شهر های جنگلی و ساحلی استان مازندران محسوب می ‌شود که به دلیل مجاورت با این دو منابع طبیعی، همواره مسافران بسیار زیادی را به خود جلب می کند؛ این شهر با شهرستان های آمل، نوشهر و چالوس در مجاورت قرار دارد.

طراحی این ویلای نما سنگ به صورت نیم پیلوت است؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای طراحی خاص و زیبایی می باشند و به همین دلیل طرفداران زیادی دارند؛ این نوع ویلا معمولاً در یک طبقه و نیم بنا می شوند؛ یک اتاق حال یا نشیمن به همراه آشپزخانه و در بعضی از موارد، اتاق خواب در طبقه همکف و اتاق خواب یا اتاق خواب های دیگر نیز در طبقه بالایی قرار می گیرند؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسب که دارد، مد نظر خیلی از مشتریان قرار می گیرد.

متراژ کل مساحت این ویلا ۳۰۰ متر می ‌باشد که ۱۹۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۴ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که 3 اتاق خواب آن مستر می باشد؛ این ویلای نوساز در سال ۱۳۹۹ بنا شده است و دارای تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز می باشد.

این ویلا که در یک منطقه جنگلی بنا شده است، دارای شاه نشین با چشم‌ انداز آزاد جنگل می باشد که فضای بسیار دلنشین و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

 نمای زیبا برای جذاب به این ویلا به صورت سنگی می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ دارای دو مزیت بزرگ می باشد؛ یکی از مزیت‌ های آن زیبایی و جلوه بسیار چشم گیر این نوع ویلا می باشد و مزیت دوم آن دوام بیشتر سنگ در مقابل سایر ویلا ها است.

اگر قصد یک سرمایه گذاری سودآور و مطمئن را دارید و می خواهید به یک دارایی چشمگیر و سود زیاد برسید، پیشنهاد ما به شما سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا می باشد؛ زیرا قیمت ویلا طی سال های گذشته همواره رو به افزایش بوده است؛ پس اگر شما یک دستگاه ویلا بخرید و آن را چند مدت دیگر بفروشید، بدون شک به یک سود هنگفتی خواهید رسید.

این ویلا دارای سند عرصه و اعیان می باشد که یکی از معتبرترین اسناد رسمی محسوب می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 

چنانچه علاوه بر اطلاعاتی که ارائه شد، علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این ویلای نیم پیلوت بودید، می توانید با پر کردن فرم در خواست مشاوره، به صورت رایگان با مشاورین حرفه‌ ای و متخصص ما در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به مجموعه املاک البرز ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 17005
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه