صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / دوبلکس ۲۰۰ متری(باغ بهشت)

دوبلکس ۲۰۰ متری(باغ بهشت)

786
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
پیش پرداخت 700میلیون مابقی شرایطی تا ۶ ماه
جستجو 17001
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
5
سال ساخت
1397
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 

سلام و درود فراوان به همراهان محترم البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و لبتون خندون.

امروز در این آگهی قصد داریم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نماسنگ در شهر چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، این پست را از دست ندهید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی استان مازندران می باشد که از توابع شهرستان نور محسوب می شود؛ این شهر به داشتن جنگل های زیبا و سرسبز، به یک شهر توریستی تبدیل شده است.

متراژ کل زمین این ویلا ۲۰۰ متر و متراژ زیربنای آن ۱۴۰ متر می باشد؛ در این ویلا ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر دوی آن مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی باشد.

این ویلای دوبلکس کاملاً در داخل بافت مسکونی قرار داشته و آب، برق و گاز آن متصل و آماده بهره برداری می باشد.

 طراحی این ویلای جنگلی به صورت دوبلکس می باشد؛ دوبلکس، همانطور که از نامش پیداست، از دو طبقه تشکیل می شود؛ ویلاهای دوبلکس یک سری مزایا و معایب خاص خودش را دارد؛ برای مثال یکی از مزایای خرید ویلا دوبلکس، بهره مندی از فضای بیشتر به دلیل دو طبقه بودن آن می باشد؛ همچنین از معایب آن نیز مشکل در گرم کردن و خنک کردن ویلا در فصول سرد و گرم و سال است.

  در نمای این ویلا، از سنگ و شیشه استفاده شده است که یک نمای زیبا و جذاب را به ارمغان آورده است؛ ویلاهای نما سنگ، سال های دراز و طولانی در شمال کشور رواج داشته است؛ زیرا سنگ به دلیل مقاومت زیادی که در برابر تغییرات جوی هوا دارد، زیبایی خود را طی سالیان طولانی حفظ می ‌کند؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید، پیشنهاد می کنم روی نوشته رنگ شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای نماسنگ سایت البرز ویلا را مشاهده کنید.

 در طبقه دوم ویلا، تراس بزرگی در نظر گرفته شده است که چشم انداز زیبای جنگل را برای شما به ارمغان می آورد.

از شرایط فروش ویلا، می توان به نحوه پرداخت نقد و اقساطی آن اشاره داشت؛ خرید ویلا اقساطی امروزه مد نظر بسیاری از مشتریان قرار دارد؛ زیرا به دلایل اقتصادی، امروزه افراد زیادی در جامعه قرار دارند که سرمایه اولیه برای خرید ویلا را ندارند.

 

مشاورین و کارشناسان با تجربه املاک البرز ویلا آماده همراهی شما در زمینه خرید ویلا در شمال می باشند.

چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید این ویلای دوبلکس بودید، کافیست با مشاورین ما به صورت کاملا رایگان در ارتباط باشید؛ به همین منظور، فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کنید و منتظر پاسخ مشاورین با تجربه ما باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کرده یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 17001
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه