صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید کاخ ویلا سنددار استخردار در محمودآباد

خرید کاخ ویلا سنددار استخردار در محمودآباد

966
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
6،000،000،000 تومان
به صورت نقد و اقساط بدون سود وبهره
جستجو 16990
زمین
1500 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید کاخ ویلا سنددار استخردار در محمودآباد

 سلام و درود فراوان به همراهان محترم املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در این روزهای بیماری کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش عبور و مرور در شهر، در صحت و سلامت کامل در کنار خانواده محترمتان به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا به شما عزیزان یک دستگاه کاخ ویلای سنددار استخردار در محمودآباد را معرفی کنم؛ پس اگر قصد خرید کاخ ویلا را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتون ما رو همراهی کنید.

این کاخ ویلا استخردار در شهر محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که به دلیل مجاورت با دریای خزر، به شهر توریستی تبدیل شده است؛ این شهر با شهرهای آمل، نور و سرخ رود همسایه می باشد؛ چنانچه به دنبال خرید ویلا ساحلی هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما عزیزان، خرید ویلا محمودآباد می باشد.

متراژ کل مساحت ویلا ۱۵۰۰ متر می‌ باشد که ۳۶۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در تمامی اتاق خواب ها، کمددیواری نیز تعبیه شده است که می‌ توان از آن استفاده کنید و وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

 این ویلای لاکچری دارای استخر چهار فصل سرپوشیده می باشد یکی از مزیت‌های استخر های چهار فصل، استفاده در تمام فصول و در هر ساعت از شبانه روز می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار کلیک کنید.

ویلا دارای جواز ساخت و پایان کار و از همه مهم تر، دارای سند تک برگ می باشد که خیال شما را از بابت این خرید مطمئن می ‌کند؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز این کاخ ویلا متصل می باشد.

شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساط بدون بهره است؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، مشاورین ما آماده راهنمایی شما عزیزان می باشند.

دکوراسیون و فضای داخلی ویلا از متریال درجه یک تشکیل شده است؛ دیوار های ویلا توسط کاغذ دیواری و پارچه دیواری های ایتالیایی تزیین شده است که در کنار سقف کناف کاری و نورپردازی شده، چشم ‌ها را به خود خیره می سازد.

اما اگر بخواهیم به حیاط و فضا سازی خارجی ویلا بپردازیم، باید بگویم باغچه کاری این ویلای استخردار کاملا مهندسی شده و بسیار زیبا می باشد؛ درختانی که در این باغچه ها کاشته شده اند و دارای ثمره و میوه می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ مشاورین و کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: کیلومتر 4آمل به محمودآباد
  • جستجو: 16990
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه