صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار اقساطی در محمودآباد

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار اقساطی در محمودآباد

874
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،800،000،000 تومان
30%نقد الباقی اقساط بدون بهره
جستجو 16976
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت سنددار اقساطی در محمودآباد

سلام و درود بر همراهان محترم املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار اقساطی در محمود آباد را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، ما را در این پست همراهی کنید.

این ویلا همانطور که در عنوان آگهی بیان شد، در شهر ساحلی محمودآباد بنا شده است؛ این شهر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که با شهرهای نور، آمل و فریدونکنار همسایه است؛ به لطف مجاورت با دریای خزر، شهر محمودآباد به یک شهر توریستی تبدیل شده است که سالانه مسافران زیادی از اقصا نقاط کشور راه های طولانی را طی کرده تا به دریای شمال و شهر محمودآباد برسند؛ پس اگر شما هم علاقمند به گذراندن تعطیلات در کنار سواحل زیبای دریای خزر هستید، پیشنهاد ما به شما، خرید ویلا محمودآباد است.

ویلا به صورت نیم پیلوت و با طراحی هر چه زیبا تر ساخته شده است؛ ویلاهای نیم پیلوت ساختاری یک و نیم طبقه ای دارند؛ به طوری که اتاق خواب یا اتاق خواب ها با اختلاف چند پله ای از سطح آشپزخانه و اتاق نشیمن طراحی می‌ شوند؛ ویلای نیم پیلوت معمولاً دارای قیمت مناسب می‌ باشند و به همین دلیل، طرفداران زیادی دارد؛ اگر شما هم از طرفداران خرید ویلا نیم پیلوت هستید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سایت ما دیدن فرمایید.

متراژ کل مساحت ویلا ۲۷۰ متر می‌ باشد که ۱۷۰ متر آن را زیربنا ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که همه ی آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

این ویلای سنددار کاملاً نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز آن متصل می باشد.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی است؛ به صورتی که شما با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد، می ‌توانید مابقی آن را طی چندین قسط بپردازید؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، باید بگویم مشاوران حرفه ای تیم البرز ویلا، ویلاهای اقساطی متعددی را برای شما عزیزان در سایت قرار داده اند که شما می توانید آنها را مشاهده نمایید.

  اسناد و مدارک این ویلای نماسنگ کامل بوده که خیال شما را از بابت خرید ویلا سنددار مطمئن می سازد؛ همچنین این ویلا دارای مجوز ساخت و پروانه پایان کار نیز می باشد.

 حیاط سازی ویلا بسیار شیک و دارای آلاچیق می باشد.

 

تیم البرز ویلا مفتخر است که شما را در امر خرید ویلا در شمال یاری کند.

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می توانید با مشاورین ما به صورت رایگان در ارتباط باشید؛ به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس: جاده آمل محمود آباد محدوده ی کلوده
  • جستجو: 16976
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه