صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نماسنگ ارزنده در چمستان

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزنده در چمستان

987
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
جستجو 16966
زمین
400 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ ارزنده در چمستان

سلام و عرض ادب خدمت همراهان محترم املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز در کنار شما عزیزان هستیم تا دستگاه ویلای فلت نما سنگ ارزنده در شهر چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا فلت را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتون ما رو همراهی کنید.

این ویلای نماسنگ در شهر چمستان استان مازندران بنا شده است؛ چمستان از توابع شهرستان نور می باشد؛ این شهر، به دلیل مجاورت با جنگل های سرسبز مازندران، به یک شهر جنگلی تبدیل شده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، خرید ویلا چمستان گزینه مناسبی برای شما عزیزان می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا ۴۰۰ متر و مساحت آن ۱۷۰ متر می باشد؛ در این ویلای فلت، ۳ اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ همچنین در اتاق ‌ها کمد دیواری نیز تعبیه شده است که شما عزیزان می توانید از آن استفاده کرده و وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره‌ برداری است.

 نمای زیبای این ویلا، سنگ می باشد؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل عمر زیاد سنگ در برابر تغییرات دمای هوا، طرفداران زیادی دارد؛ همچنین این نوع ویلا طی سال های طولانی زیبایی خود را حفظ می کنند.

متریال و دکوراسیون داخلی این ویلا کاملا مدرن و زیبا بوده و نظر همه افراد را به خود جلب خواهد کرد؛ آشپزخانه آن دارای کابینت مرغوب و درجه یک، هود و گاز رومیزی است.

شرایط فروش ویلا به صورت نقد و اقساطی است؛ چنانچه قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای اقساطی سایت البرز را مشاهده کنید.

 علاوه بر شرایط فروش اقساطی، این ویلا قابلیت معاوضه با خورو را نیز دارا می باشد.

حیاط و فضا سازی این ویلا، کاملا مهندسی شده می باشد که در کنار نمای سنگی زیبای آن، چهره بسیار مدرن و چشم ‌نوازی را برای این ویلای شهرکی به ارمغان آورده است؛ باغچه ویلا دارای کاج های چندین ساله زیبا و گیاهان تزئینی می باشد؛ همچنین در حیاط، آلاچیق نیز قرار داده شده است.

نوع ملک ویلا شهرکی است؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته، امروزه مدنظر بسیاری از خریداران قرار دارد.

 

 مشاورین املاک البرز ویلا، با سال ها سابقه در زمینه خرید و فروش زمین باغ و ویلا در شمال کشور، مفتخرند که شما را در امر خرید ویلا در شمال یاری کنند؛ چنانچه به مشاوره بیشتر نیاز داشتید، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی در نظر گرفته شده است، اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با مراجعه کنید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای فلت نماسنگ ارزنده، سرکار خانم رونما می باشند که می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۷۰۷۴۸۹۳ با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: چمستان
  • جستجو: 16966
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه