صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس استخردار لاکچری در نور

خرید ویلا دوبلکس استخردار لاکچری در نور

1128
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،800،000،000 تومان
جستجو 16945
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار لاکچری در نور

سلام و عرض ادب خدمت همه هم وطنان عزیز و ارجمند به ویژه همکاران محترم املاک البرز ویلا؛ امیدوارم از صحت و سلامت کامل برخوردار باشید؛ بیایید با رعایت پروتکل های بهداشتی و به حداقل رساندن عبور و مرور در شهر، کمک بزرگی در از بین رفتن این ویروس خطرناک داشته باشیم.

 اگر موافق باشید امروز میخواهیم یک دستگاه ویلای دوبلکس استخردار لاکچری را که در شهرستان نور و در منطقه برند سعادت آباد بنا شده است را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری را دارید، با ما همراه باشید.

 سعادت آباد یکی از روستاهای برند شهرستان نور می باشد؛ این روستا با روستاهای کچلده و امیرآباد همسایه است و در یک خیابان قرار دارد؛ چنانچه علاقمند به مشاهده موقعیت مکانی دقیق روستای سعادت آباد هستید، کافیست اینجا کلیک کنید؛ روستای سعادت آباد به دلیل ساخت و ساز هایی که در سال های اخیر در آن صورت گرفته، به شهرت بسیار زیادی رسیده است؛ در این روستا، شهرک های ویلایی بسیار مدرن و لاکچری به وجود آمده است؛ همین پیشرفت ها و ساخت و سازها باعث شده است که قیمت ویلا و زمین در این روستا طی سال های اخیر، بسیار رشد چشمگیری داشته باشد؛ پس اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا در سعادت آباد شده اید، کافیست اینجا کلیک کنید تا ویلاهایی که در این منطقه توریستی بنا شده است را مشاهده نمایید.

طراحی این ویلای مدرن و لاکچری بسیار زیبا و خاص بوده که آن را به یک ویلای مدرن تبدیل کرده است؛ این ویلای زیبا به صورت دوبلکس و با نمای مدرن طراحی شده است؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه مد نظر بسیاری از افراد می باشد زیرا این نوع ویلا به روز بوده و طی سال های نه چندان دور در شمال کشور پیشرفت زیادی داشته است.

 ویلای دوبلکس به ویلاهایی ابلاغ می شود که دارای دو طبقه باشند و هر طبقه، امکانات و تجهیزات جداگانه ‌ای همچون آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن، حمام و سرویس بهداشتی داشته باشند؛ معمولاً حال یا اتاق نشیمنی که در طبقه همکف یا طبقه اول ویلا در نظر گرفته می ‌شود، به دلیل طراحی خاص و زیبا، بسیار بزرگ و دلباز می باشد؛ یکی از معایب بزرگ خرید ویلا دوبلکس، قیمت زیاد آن می باشد که همه افراد جامعه توانایی خرید این نوع ویلا را ندارند.

متراژ کل زمین ویلا، ۲۵۰ متر و زیربنای آن، ۲۰۰ متر می باشد؛ سه اتاق خواب در ویلا در نظر گرفته شده است که هر سه آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است؛ تمامی انشعابات متصل و آماده بهره برداری می باشد.

در حیاط ویلا یک استخر رو باز چهار فصل در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید در کنار خانواده محترمتان از آن نهایت لذت را ببرید؛ چنانچه قصد خرید ویلا استخردار را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهای استخردار سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید؛ ناگفته نماند که این ویلا دارای سونا و جکوزی هم می باشد.

طراحی دکوراسیون ویلا فوق العاده جذاب و بی نظیر می باشد؛ به صورتی که دیوارهای ویلا با کاغذ دیواری تزیین شده و سقف آن نیز تماما چوبکاری و کناف کاری شده می باشد که با نورپردازی حرفه ای، چشم ها را به خود خیره می سازد.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت ‌های درجه یک، هود و گاز رومیزی و همچنین جزیره می باشد؛ پوشش کف ویلا نیز از سرامیک است.

 شرایط پرداخت ویلا به صورت نقد و اقساطی است؛ همچنین اگر قصد معاوضه را دارید، این ویلا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 

از اینکه البرز ویلا را برای خرید ویلا در شمال برگزید، از شما سپاسگزاریم.

چنانچه علاوه بر اطلاعات فوق نیاز به اطلاعات کامل تری داشتید، می توانید با مشاورین ما به صورت رایگان و در هر ساعت از شبانه روز ارتباط برقرار نمایید؛ به همین منظور، کافیست فرم درخواست مشاوره در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر نموده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس: سعادت آباد
  • جستجو: 16945
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه