صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در نور

خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در نور

956
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
جستجو 16926
زمین
260 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس سنددار شهرکی در نور

سلام مجدد به همه همراهان محترم البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید و در کنار خانواده محترمتون اوقات خوشی رو سپری کنید.

امروز در کنار شما هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس سنددار شهرکی را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ پس اگر از خرید ویلا دوبلکس را دارید این آگهی را از دست ندهید.

 این ویلای شهرکی در شهرستان نور و در روستای بهدشت بنا شده است؛ بیایید ابتدا به نقد و بررسی شهرستان نور بپردازیم:

این شهر یکی از شهرهای پرجمعیت و مهم استان مازندران محسوب می‌ شود که به دلیل مجاورت با دریای خزر و بهره مندی از سواحل زیبا و آرامش بخش این دریا، به یک شهر توریستی تبدیل شده است؛ به همین دلیل، این شهر طی سال ‌های اخیر، پیشرفت چشمگیری در صنعت گردشگری داشته است؛ برای مشاهده و خرید ویلا نور، کلیک کنید؛ بهدشت یکی از روستاهای این شهر می باشد که در جاده آمل به چمستان واقع شده است؛ روستای بهدشت در سال های اخیر شاهد ساخت و ساز های ویلایی زیادی بوده است که این روستا را به شهرت نسبی رسانده است.

این ویلای شهرکی، ۲۶۰ متر زمین دارد که ۱۸۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خوابی که در آن تعبیه شده است، مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نصب شده است.

تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل است.

 خرید ویلا دوبلکس به دلیل جذابیت، فضای بیشتر و همچنین طراحی داخلی و خارجی زیبا، طرفداران بسیار زیادی دارد.

این ویلای دوبلکس که در یک شهرک با نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است، دارای سند شش دانگ می باشد که خیال شما را از بابت خرید مطمئن می سازد؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا سایر ویلاهای شهرکی سایت البرز ویلا را مشاهده نمایید.

حیاط سازی این ویلا کاملا مهندسی شده و بسیار چشم نواز می باشد؛ در باغچه ویلا، انواع گل ها و گیاهان تزیینی کاشته شده است که بر زیبایی نمای سنگی ویلا افزود می افزاید؛ همچنین در حیاط آن آلاچیق در گرفته شده است که شما می ‌توانید در روزهای گرم و مطلوب اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، گاز و هود می باشد؛ همچنین درب ورودی ویلا نیز ضد سرقت در نظر گرفته شده است.

مشاورین و کارشناسان البرز ویلا با سال ها سابقه در زمینه خرید ویلا در شمال آماده کمک و همراهی شما عزیزان می باشند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس: بهدشت
  • جستجو: 16926
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه