صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس لاکچری نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس لاکچری نما مدرن جنگلی در چمستان

2286
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
2،600،000،000 تومان
یک سوم از مبلغ کل رو پیش پرداخت الباقی به صورت اقساط بدون سود وبهره
جستجو 16898
زمین
260 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس لاکچری نما مدرن جنگلی در چمستان

سلام و درود فراوان به همه همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و به دور از این بیماری خطرناک ویروس کرونا، اتفاقات خوبی براتون رقم خورده باشه.

امروز با شما عزیزان در این پست همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلای دوبلکس نما مدرن در شهر جنگلی و توریستی چمستان بنا شده است که استان با شهرهای آمل و نور همسایه می باشد این شهر به دلیل داشتن روستاهای جنگلی متعدد ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید این را می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد.

 اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، این ویلا را از دست ندهید؛ زیرا شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط بدون بهره بلند مدت می باشد؛ شما با پرداخت یک سوم مبلغ ویلا، صاحب آن شده و کلید را تحویل خواهید گرفت و  الباقی آن را به صورت اقساط بدون سود باید پرداخت کنید.

 این ویلای نما مدرن لاکچری، 260 متر زمین و همچنین 250 متر زیربنا دارد؛ 3 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و همچنین کمد دیواری در آن قرار داده شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات این ویلای شهرکی، متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 این ویلا دو طبقه و به صورت دوبلکس می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس به دلیل بهره مندی از فضای بیشتر، دارای قیمت بیشتری نیز می باشد؛ طبقات این نوع ویلا به واسطه راه پله ای که در داخل ویلا در نظر گرفته می شود، به یک دیگر متصل می شوند.

در طبقه آخر، روف گاردن در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه شخصیتان، آن را تزئین کرده و به پرورش گل و گیاهان زینتی بپردازید؛ روف گاردن دارای چشم انداز 360 درجه جنگل می باشد.

این ویلای دوبلکس نما مدرن، نزدیک به جاده اصلی بوده و رفت و آمد را برای شما عزیزان آسان می سازد؛ همچنین دسترسی ویلا به امکانات رفاهی آسان است.

نمای زیبا و جذاب این ویلا، مدرن می باشد؛ امروزه بیشتر سازندگان از نمای مدرن برای طراحی ویلای خود استفاده می کنند و این نوع ویلا طی چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این نوع نما ها برای افراد جوان تر و به روز تر مناسب می باشد.

در فضای داخلی ویلا، استخر تعبیه شده است که شما عزیزان به دلیل سر پوشیده بودن آن، می توانید در تمام فصول سال از آن لذت ببرید؛ برای مشاهده و خرید ویلا استخردار دیگر، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای استخردار سایت البرز ویلا را مشاهده کنید.

 سند این ویلا تک برگ بوده و خیال شما را راحت می سازد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمی شما عزیزان.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 

 کارشناس و مشاور تخصصی این دستگاه ویلای دوبلکس لاکچری نما مدرن جنگلی، سرکار خانم صوفی می باشند که می توانید با شماره تماس 09119217892 با این مشاور در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: کیلومتر 8 آمل به سمت چمستان
  • جستجو: 16898
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه