صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت نما ترکیبی جنگلی در چمستان

خرید ویلا باغ فلت نما ترکیبی جنگلی در چمستان

504
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،700،000،000 تومان
به صورت نقد و اقساط بدون سود و بهره
جستجو 16838
زمین
300 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت نما ترکیبی جنگلی در چمستان

سلام و درود فراوان به همه همراهان محترم سایت تخصصی املاک البرز ویلا؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم حالتون خوب باشه و روزهای خوبی رو سپری کرده باشید.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ فلت نما ترکیبی جنگلی در چمستان بپردازیم.

چمستان یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد؛ چمستان شهری نسبتا کوچک بین شهرهای آمل و نور است؛ در این شهر، روستاهای جنگلی بسیار زیادی وجود دارد؛ به همین دلیل، بیشتر افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند، خرید ویلا چمستان را انتخاب می ‌کنند.

 

نوع ویلا:

این ویلا باغ به صورت فلت طراحی شده است؛ ویلای فلت به ویلای گفته می ‌شود که به صورت همکف یا هم سطح با زمین بنا می شوند؛ البته ناگفته نماند که بعضی از ویلاهای فلت، با اختلاف چند پله ‌ای با سطح زمین طراحی می شوند؛ این نوع ویلا برای افرادی که مسن هستند و رفت و آمد از پله برایشان مضر است، بهترین گزینه می باشد؛ همچنین افرادی که دارای حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه هستند، خرید ویلا فلت گزینه مناسبی برای آن ها می باشد؛ زیرا این افراد نیاز فوری و سریع به حیات دارند.

 

شرایط پرداخت ویلا به صورت نقد و اقساط می باشد؛ یعنی یک سوم از مبلغ کل را پرداخت، و الباقیطی اقساط چندین ماهه و البته بدون سود و بهره باید پرداخت شود؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، کلیک کنید.

 

متراژ:

 این ویلای نیم پیلوت که در یک منطقه برند جنگلی خوش آب و هوا بنا شده است، دارای ۳۰۰ متر زمین و ۱۲۰ متر زیر بنا می باشد؛ در این ویلا، دو اتاق خواب در نظر گرفته شده است که هر دوی آن ها مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها کمد دیواری نیز در نظر گرفته شده است که شما عزیزان می توانید وسایل خود را در آن قرار دهید.

 

نمای فوق العاده چشم نواز این ویلای فلت جنگلی، از ترکیب آجر و شیشه می باشد که زیبایی بسیار خاصی را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ حیاط ویلا باغ با چمن مصنوعی و سنگ فرش پوشانده شده است که در کنار نمای زیبای آن، محیطی آرام و دلنشینی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

به لطف متراژ مساحت زیادی که این ویلا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، می ‌توانید گل و گیاهان زینتی بسیاری را در باغچه این ویلا پرورش داده و از آن لذت ببرید؛ البته ناگفته نماند که در باغچه این ویلا، انواع درختان مرکبات و سیاه ریشه کاشته شده است؛ استفاده و بهره برداری از فضای بیشتر در مقابل سایر ویلا ها، یکی از مزیت های خرید ویلا باغ می باشد.

آشپزخانه این ویلای مدرن از کابینت های مرغوب و درجه یک پوشیده شده است و دیوارهای آن به وسیله کاغذ دیواری های شیک و زیبا تزیین شده است؛ پوشش کف ویلا تماماً سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است که در کنار لوستر های زیبا، دکوراسیون خوب و چشم نوازی را برای این ویلا ایجاد کرده است.

سیستم گرمایشی ویلا شامل کولر اسپیلیت می باشد که نصب بوده و شما عزیزان میتوانید از آن استفاده کنید؛ همچنین سیستم گرمایشی آن نیز شامل شوفاژ و پکیج می باشد.

 این ویلا باغ، شهرکی می باشد و دارای نگهبانی ۲۴ ساعت است که خیال شما را از بابت امنیت ویلا آسوده می کند؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، ما به شما پیشنهاد می ‌کنیم تا سایر ویلاهای سایت البرز ویلا را نیز مشاهده نمایید.

مهم ترین مزیت این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا سنددار هستند تا یک خرید مطمئن داشته باشند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.cool


محدوده آدرس: چمستان منطقه آهودشت
  • جستجو: 16838
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه