صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

فروش ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

459
درخواست مشاوره رایگان
قیمت
1،600،000،000 تومان
30%نقد الباقی اقساط ۶ ماهه
جستجو 16833
زمین
230 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

درخواست مشاوره رایگان

توضیحات

 فروش ویلا نیم پیلوت نماسنگ در چمستان

سلام و ادب و احترام به همراهان محترم سایت البرز ویلا؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و سرتون سلامت.

امروز با شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت نما سنگ در شهر چمستان بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا چمستان را دارید، پیشنهاد می کنم سایر ویلاهایی که در این شهر بنا شده ‌اند را نیز‌ مشاهده کنید.

این ویلای نیم پیلوت، در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای ساحلی و جنگلی استان مازندران می ‌باشد که با شهرهای آمل و نور همسایه است.

این ویلا به صورت نیم پیلوت طراحی شده است؛ خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل قیمت مناسبی که دارد، همواره مد نظر بسیاری از افراد قرار داشته است؛ این نوع ویلا معمولاً در ساختاری ۲ طبقه بنا می شوند؛ به گونه ای که اتاق خواب های آن با اختلاف چند پله ای با اتاق نشیمن و کابینت، ساخته می شوند؛ به لطف همین اختلاف سطح نیم طبقه ای، این ویلاها دارای پارکینگ مسقف و انباری می باشند؛ همچنین چشم انداز این ویلاها نیز خیلی بهتر از ویلاهای فلت است.

این ویلای نما سنگ، دارای ۲۳۰ متر زمین و ۱۶۰ متر زیربنا می باشد؛ ۳ اتاق خوابی که در این ویلا تعبیه شده است، مستر، همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین در اتاق خواب ها برای راحتی شما عزیزان، کمددیواری نیز در نظر گرفته شده است که شما می توانید از آن نهایت بهره را برد و وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

این ویلا در سال ۱۳۹۹ بنا شده و تمامی انشعابات آن همچون آب، برق و گاز، متصل و آماده بهره برداری می باشد.

این ویلای شهرکی دارای سند تک برگ و همچنین پروانه پایان کار می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم از سایر ویلاهای سنددار سایت البرز ویلا نیز دیدن فرمایید.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ شما می توانید ۳۰ درصد کل مبلغ خرید ویلا را پرداخت کرده و الباقی آن را طی اقساط ۶ ماهه تسویه نمایید؛ امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی، افراد زیادی خواهان خرید ویلا اقساطی هستند.

نمای زیبای این ویلا سنگی می باشد که در کنار باغچه کاری زیبا و مهندسی شده، چهره ی جذابی از نمای ویلا به ارمغان آورده است؛ خرید ویلا نماسنگ به دلیل زیبایی خاصی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

دیوارهای ویلا با کاغذ دیواری پوشیده شده است و سقف آن نیز تماماً کناف کاری شده می باشد و آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت ‌های درجه ۱، هود و گاز رومیزی است؛ همچنین درب ورودی آن نیز ضد سرقت می باشد.

ناگفته نماند که اگر شما قصد معاوضه اموال خود با ویلا را دارید، این ویلا قابلیت معاوضه را نیز دارا می باشد.

 

اینکه البرز برای خرید ویلا در شمال برگزید از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره پیشتر کافیست فرم درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد را پر کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:
  • جستجو: 16833
فرم درخواست مشاوره رایگان
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه